Αλέξη, μας γ@μησες - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Παρασκευή, Ιουνίου 30, 2017

Αλέξη, μας γ@μησες


Αλέξη μου σου έχω νέα…

Αλέξη μου, όταν πριν 2 χρόνια υποσχόσουν ρήξη με το μνημονιακό κατεστημένο, ο λαός στάθηκε δίπλα σου, σε υποστήριξε και σε έκανε πρωθυπουργό.

Αλέξη μου, όταν πρωτοέγινες κυβέρνηση, είχες δίπλα σου διάφορους «ακραίους», «ταραξίες», «απείθαρχους» οι οποίοι βέβαια υποστήριζαν τη ρήξη.

Αλλά την κρίσιμη στιγμή αποφάσισες να πας σε πιο ήπια γραμμή.

Έδιωξες τους παραπάνω «επαναστάτες» ή «ακραίους» τέλος πάντων, αγνόησες το 62% του κόσμου που σε εμπιστεύτηκε και επέλεξες να γίνεις μνημονιακός.

Αλέξη μου, φαντάζομαι στο μυαλό σου είχες ότι ένας «μνημονιακός» Αριστερός πρωθυπουργός, ο οποίος εν τούτοις θα έκανε ότι μπορούσε για να ενισχύσει τα αδύναμα κοινωνικά στρώματα είναι πιο χρήσιμος από έναν φωνακλά αντιπολιτευόμενο εκ του ασφαλούς αριστερό.

Αλέξη μου, πως ήταν η μέρα σου σήμερα; Άκουσες φαντάζομαι την απόφαση του ΣΤΕ.
Αλέξη μο,υ τι έκανες για να αντιμετωπίσεις το κατεστημένο;

Την Ελληνική Δικαιοσύνη που με τις αποφάσεις της μόνο Δικαιοσύνη δεν είναι;

Τι έκανες με τις προκλητικές τους αποφάσεις, ναι σε όλες τις περικοπές ΕΚΤΟΣ από τους μισθούς τους, ναι σε όλα τα μνημονιακά μέτρα, αλλά ταυτόχρονα αποφάσεις-ασπίδες προς μεγάλα συμφέροντα και το κατεστημένο της χώρας;

Και αυτά μόνο για το δικαστικό κατεστημένο, υπάρχουν κι άλλα, τα ξέρεις…

Τώρα, Αλέξη μου, πρέπει ΕΣΥ να καταπιείς τις λίστες φοροδιαφυγής, να αμνηστεύσεις όλους τους μεγάλους φοροφυγάδες ΚΑΙ να επιστρέψεις και τα μέχρι τώρα πρόστιμα που σίγουρα θα σου ζητήσουν πίσω.

Και θα πρέπει, Αλέξη μου, να νομοθετήσεις φυσικά μέτρα γιατί οι απώλειες από τα εισπραχθέντα πρόστιμα θα πρέπει να αναπληρωθούν από κάπου.

Αλέξη μου, ο Σόϊμπλε ξέρεις τι θα σου πει: «Τα έσοδα που υπολόγιζες από τη φοροδιαφυγή και τα πρόστιμα κλπ, τώρα θα πρέπει να τα βρεις από αλλού. Για έλα να συζητήσουμε τι ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ!»

Αλέξη μου, δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά ο «παίδαρος», ο «μπουμπούκος» και το λοιπό συνάφι, δεν είναι και τόσο γελοίοι όσο νόμιζες. Τη δουλίτσα τους την κάνουν μία χαρά.

Κάτσε εσύ να εξηγήσεις γιατί η Αθήνα και η Ελλάδα όλη βρωμά σκουπιδίλα. Κάτσε εσύ να εξηγήσεις τα «κόλπα» της Αστυνομίας.

Κάτσε εσύ να εξηγήσεις γιατί θα ζητήσεις από μισθωτούς, συνταξιούχους κλπ να πληρώσουν για την αμνήστευση των φοροφυγάδων!

(Τα τρία παραπάνω είναι μόνο η σημερινή επικαιρότητα Αλέξη μου, και δεν πιάσαμε καν Noor1 κλπ)
Να μην πολυλογώ, Αλέξη μου, αλλά η «ρήξη» θα γίνει τώρα «ρίξει» γιατί φυσικά το κατεστημένο θα σε ρίξει με άνεση και θα σου φορτώσει και όλες τις αμαρτίες, παλιές και νέες…

Αλέξη μου, όταν γύριζες την πλάτη σου στο λαό και τους μέχρι τότε συνοδοιπόρους σου, που παραήταν ασυμβίβαστοι για τα γούστα σου, έπρεπε να ξέρεις την κατάληξή σου…

Αλέξη μου, την κατάληξή σου την ξέρουμε…

Κρίμα μόνο που μαζί με αυτή σκότωσες και την ελπίδα του ελληνικού λαού και τώρα θα τον παραδώσεις ανυπεράσπιστο στα νύχια των επόμενων, που έρχονται με άγριες διαθέσεις…
Αλέξη μου, μας γ@#%$€$

Από την καλοκαιρινή Ζάκυνθο, ο Μαθηματικός

pitsirikos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες