Περισσότερα από 80 εκατ. ευρώ έχει στοιχίσει μέχρι σήμερα στο Ελληνικό Δημόσιο η δίδυμη γέφυρα, πάνω από τον ποταμό Χάραδρο, στην παράκαμψη των Πατρών, της οποίας το αρχικό κόστος όταν κατασκευάστηκε στις αρχές του 2000 ήταν 10 εκατ. Ευρώ....
Η δίδυμη γέφυρα, μήκους 167 και 169 μέτρα, αντίστοιχα για κάθε κλάδο κυκλοφορίας, έχει υποστεί σοβαρές βλάβες σχεδόν μη αναστρέψιμες, σύμφωνα με τεχνική έκθεση επιθεώρησης του έργου.
Το δημόσιο σχεδόν είκοσι χρόνια μετά την παράδοση της γέφυρας, συνεχίζει να αντιμετωπίζει τους δαίμονες της χρεοκοπημένης ΑΤΕΝΕ που έχουν φουσκώσει το κόστος με την φάμπρικα των προσωρινών επιμετρήσεων και των αυτοδίκαιων εγκρίσεων.
Η εργολαβία μαζί με την αντίστοιχη στο Παραδείσια – Τσακώνα, στην εθνική οδό Τρίπολης - Καλαμάτας έχουν καταγραφεί στα μαύρα κατάστιχα της ιστορίας των κατασκευών καθώς με ελάχιστη συμβατική δαπάνη, εκτίναξαν το κόστος, αναγκάζοντας το ελληνικό δημόσιο να πληρώσει χρυσάφι για να αποδώσει στην κυκλοφορία και τα δύο έργα.
Το Μέτωπο Νίκης καλεί για πολλοστή φορά του αρμόδιους εισαγγελείς, όπως παρέμβουν και ελέγξουν τις πιθανές ευθύνες για την απαράδεκτη αστοχία της γέφυρας, που στοίχησε οκτώ φορές επάνω το κόστος της εν λόγω γέφυρας.
Μιχάλης Χριστοδουλίδης
Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός-Σμήναρχος ε.α Διπλ. Μηχανικός Αεροσκαφών ΣΜΑ – Ενεργειακός Επιθεωρητής και Τομεάρχης Ενέργειας και Υποδομών του Μετώπου Νίκης
Μέτωπο Νίκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...
Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.