ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΩΝΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ JUMBO ΠΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΦΙΛΟΦΙΛΙΑ! - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τρίτη, Οκτωβρίου 17, 2017

ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΩΝΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ JUMBO ΠΟΥ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΦΙΛΟΦΙΛΙΑ!


ΕΝΑΣ 37ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΛΑΓΝΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΤΟΥ JUMBO

Ένας 37χρονος πατέρας τεσσάρων παιδιών, με επιστολή του, κατακεραυνώνοτας την κατάπτυστη διαφήμιση της εταιρίας πολυκαταστημάτων παιχνιδιών Jumbo, εξηγεί...

γιατί δεν θα ξαναψωνίσει από την πετυχημένη αλυσίδα καταστημάτων καθώς μέσα από το διαφημηστικό σπότ, η ομοφυλοφυλία «επιχειρείται να περάσει ως φυσιολογικό πρότυπο στα παιδιά μας»

Λέει λοιπόν σαφώς στο τέλος ότι: «μέχρι να αναιρέσετε την παραπάνω προπαγανδιστική ενέργεια σταματώ να αγοράζω από τα καταστήματα Jumbo»

Η επιστολή ήδη έχει ρίξει το ίντερνετ.

ΙΔΟΥ Η ΓΕΝΝΑΙΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

«Ανοιχτή επιστολή

Προς: Διοικητικό Συμβούλιο και
αρμόδιο τμήμα marketing (διαφημίσεων)
της «JUMBOAEE»

Αξιότιμοι κύριοι και στελέχη της «JUMBOAEE», χαίρετε!
Είμαι 37 ετών, γονιός 4 παιδιών -5 έως 13 ετών- και φυσικά, αλλεπάλληλες φορές επισκέπτης-πελάτης της επιτυχημένης αλυσίδας καταστημάτων JUMBO, η οποία και τυγχάνει έννοια στενά συνυφασμένη με πολλές ευχάριστες οικογενειακές μας στιγμές.

Ωστόσο με την παρούσα επιστολή, θα ήθελα να σας εκφράσω τη διαμαρτυρία και αγανάκτησή μου, για μια σειρά από προβληθείσες διαφημίσεις εκ μέρους της εταιρίας σας με αποκορύφωμα βεβαίως, την προς τα παιδιά (μας) και τους υπολοίπους τηλεθεατές, προπαγανδιστική αυτές τις ημέρες προβολή μίας ομοφυλοφιλικής «σχέσης», ως εξ’ ίσου φυσικής με μία ετεροφυλική.

Ως γονιός γνωρίζω πολύ καλά, όπως άλλωστε πιστεύω ότι ακόμα καλύτερα (έπρεπε να) γνωρίζετε και σεις ως έχοντες μακροχρόνια εμπειρία, όντες δραστηριοποιούμενοι στο χώρο αυτό των προς τα παιδιά προϊόντων και υπηρεσιών, ότι η εταιρία JUMBO ως όνομα, σήμα, υπηρεσίες και συνολική πορεία, είναι αν μη τι άλλο άρρηκτα συνδεδεμένη με τα παιδιά και εννοείται, εξαιρετικά αναγνωρίσιμη απ’ αυτά!

Οι αποδέκτες των εκπεμπόμενων μηνυμάτων της εταιρίας σας, παιδιά και γονείς, δεν θα μπορούσαν παρά να συγκεντρώνουν ενστικτωδώς την προσοχή τους στο σήμα («σύμβολο» για τα παιδιά) JUMBO, σε κάθε του προβολή και έκφανση (τηλεοπτικές διαφημίσεις, αφίσες, τραγούδια, εκδηλώσεις, έντυπο υλικό). Και τα οποία μηνύματα τα παιδιά, θα συμφωνούσατε ότι έχουν την αίσθηση ότι τα αφορούν προσωπικά!

Το ότι αυτό το γνωρίζετε δίχως άλλο, καταδεικνύεται μάλιστα από το γεγονός ότι πχ. το 2014 πριν από την προβολή αποκριάτικης διαφήμισης, η εταιρίας σας,κατανοώντας φυσικά ότι οι μικροί σας «φίλοι» θα εστιάσουν ενστικτωδώς την προσοχή τους στο μήνυμά της,απευθύνεται προειδοποιητικά προς τους μικρούς θεατές λέγοντας: «Παιδιά προσοχή! .....εσείς μην προσπαθήσετε κάτι τέτοιο». Φυσικά, εάν η εταιρία δεν γνώριζε ότι τα παιδιά αισθάνονται τα μηνύματά της ως απευθυνόμενα σε αυτά τα ίδια προσωπικά, η παραπάνω ορθότατη επισήμανση εκ μέρους σας θα ήταν όλως περιττή.

Πού λοιπόν οφείλεται, ή μάλλον, ποιο το προσδοκώμενο εμπορικό, κοινωνικό και κυρίως παιδαγωγικό αποτέλεσμα από την αλλεπάλληλη προβολή θεμάτων όπως η ομοφυλοφιλία, η γύμνια, τα χυδαία υπονοούμενα, η...«επιθυμία μεταξύ ιδιαίτερα άνισων ηλικιακά ανθρώπων» κτλ;

Το τελευταίο πολύ ενδεικτικά για παράδειγμα, είχε προβληθεί Μ. Εβδομάδα πριν 2 χρόνια, ενώ το περιεχόμενο της σχετικής διαφήμισης διαδραματίζεται σε σκηνικό, όπου κατά τη διάρκεια κορυφαίας εκκλησιαστικής γιορτής (Ανάσταση), η όλη πομπή διακόπτεται, όταν η προπορευόμενη μεσήλικας αντικρίζει «αναστατωμένη» ένα νεαρό (!), προκαλώντας έτσι η διαφήμιση μ’αυτό τον τρόπο εκτός από την ηθική, συν τοις άλλοις και τη θρησκευτική συνείδηση των θεατών.

Τα παραπάνω μηνύματα που επαναλαμβάνω απευθύνονται (ακούσια ή εκούσια) άμεσα στα παιδιά μας, είναι το λιγότερο νομίζω ατυχείς προωθητικές ενέργειες(«εκτός κλίματος» όπως λέμε), έως και άμεση κοινωνικοπολιτική προπαγάνδα, από την οποία κανείς δεν θα διαφωνούσε ότι τα αθώα παιδιά τουλάχιστο, θα έπρεπε να προστατεύονται, απέχοντας απ’ τον συγκεκριμένο και εν εξελίξει ακόμα (επιστημονικά, φιλοσοφικά και κοινωνικά) προβληματισμό.


Πέραν αυτού, το εν λόγω τις ημέρες αυτές διαφημιστικό «μήνυμα», είναι σαφώς αντίθετο και προς τα μη αναθεωρήσιμα (Συντ. 110, 1) Χρηστά Ήθη, τα οποία ορίζονται ως:
- οι αντιλήψεις του μέσου («κατά την γενικήν αντίληψιν») «χρηστώς (δηλ. ηθικά και ενάρετα) και εμφρόνως σκεπτόμενου κοινωνικού ανθρώπου»
(ΑΠ 398/1975• Συντ. 5, 1• Αστ. Κωδ. 178, 281).

Ως θεμελιώδη πηγή δικαίου εφαρμόζονται και υπάρχουν προκειμένου να μη χάσει η κοινωνική συμβίωση την ομαλότητα, τη δικαιοσύνη και κυρίως, την αξιοπρέπειά της! Γι’ αυτό και η υπέρβαση της άσκησης του δικαιώματος κατά το άρθρο 281 του Αστικού Κώδικα ονομάζεται «Κατάχρηση δικαιώματος».

ΔEΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ KAI TO BINTEO ΣΤΟ ΟΙΜΟΣ-ΑΘΗΝΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες