Ατάκα «Φωτιά» Τσίπρα Σε Δημοσιογράφο: Δεν Είστε Στον ΣΚΑΪ, Είστε Στην ΕΡΤ3 - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 15, 2017

Ατάκα «Φωτιά» Τσίπρα Σε Δημοσιογράφο: Δεν Είστε Στον ΣΚΑΪ, Είστε Στην ΕΡΤ3


Τα "καρφιά" για τον Κυριάκο Μητσοτάκη δεν έλειψαν από τη συνέντευξη του Αλέξη Τσίπρα στην ΕΡΤ3.

Ο Πρωθυπουργός είπε χαρακτηριστικά πως «είμαι αυτός που έχει δεχθεί τη σκληρότερη κριτική από τη μεγαλύτερη μερίδα των ΜΜΕ, από κάθε άλλο πρωθυπουργό. Οι προηγούμενοι πρωθυπουργοί είχαν συνηθίσει να βρίσκονται σε ένα ροζ συννεφάκι. Εγώ αντιθέτως ούτε το επεδίωξα, ούτε θέλω να βρίσκομαι έξω από την κριτική… Δεν έχω ανάγκη να είμαι σε πλαίσιο προστασίας…».

Και συνέχισε: «Δεν χρειάζομαι καλλωπισμό, δεν χρειάζομαι να έχω απέναντί μου τον κ. Γιαννούλη, να του στέλνω σημειώματα για το τι ερωτήσεις να μου κάνει…».

Ο δημοσιογράφος τον διέκοψε λέγοντας πως «το σημείωμα αυτό είναι προσωπικό μου…».

Για να απαντήσει με νόημα ο Αλέξης Τσίπρας: «Δεν είστε και στον ΣΚΑΪ εσείς, στην ΕΡΤ3 είστε από όσο γνωρίζω».

Δείτε το βίντεο




«Ο κ. Μητσοτάκης είναι ένας συμπαθής πολιτικός που κουβαλάει πολλά βαρίδια και από το παρελθόν του και από το παρόν», απάντησε στη συνέχεια ο κ. Τσίπρας σε ερώτηση για τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας.

Και συμπλήρωσε: «Δεν θέλω να κρίνω τις προσθέσεις του. Σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να κάνω δίκη προθέσεων, θέλω να πω όμως ότι κάθε πολιτικός και ιδιαίτερα όποιος θέλει να διεκδικήσει ανώτατα αξιώματα οφείλει να μην αφήνει καμιά σκιά και σε σχέση με τα εισοδήματα του και σε σχέση με τη δραστηριότητα την επιχειρηματική, τη δική του και της οικογένειας του και σε σχέση με τις θέσεις του για το αύριο της χώρας».


newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες