Ευχαριστήρια επιστολή “Τελεία-Απόστολος Γκλέτσος” - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τρίτη, Ιανουαρίου 27, 2015

Ευχαριστήρια επιστολή “Τελεία-Απόστολος Γκλέτσος”



Αγαπητοί συμπολίτες μου στη Κορινθία,

Το αποτέλεσμα των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου 2015 για το πρωτοεμφανιζόμενο κόμμα “Τελεία-Απόστολος Γκλέτσος” είναι άκρως ικανοποιητικό και μας δίνει τη δυνατότητα να συνεχίσουμε.


Νοιώθω μεγάλη χαρά για την δική μου παρουσία στο πολιτικό γίγνεσθαι του Νομού Κορινθίας κατακτώντας το ποσοστό του 2,02% για την παράταξή μου. Αναγνωρίζω πως τώρα ξεκινούν τα δύσκολα και δηλώνω πως θα είμαι συνοδοιπόρος των Κορινθίων στη δύσκολη διαδρομή που χαράσσεται από τις περιστάσεις. Με ενθουσιασμό, αλληλεγγύη και εργατικότητα θα καταφέρουμε πολύ περισσότερα στο μέλλον.

Επιθυμώ να ευχαριστήσω θερμά και προσωπικώς όλους τους ψηφοφόρους του Κόμματος “Τελεία – Απόστολος Γκλέτσος” στη Κορινθία και πανελληνίως, καθώς και την οικογένειά μου και τους φίλους που με τίμησαν και με εμπιστεύθηκαν σε αυτό το πολιτικό εγχείρημά μου.

Επίσης θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου για την ειλικρίνεια όλων όσων μου είπαν “Δε θα σε ψηφίσω τώρα, αλλά την επόμενη φορά”.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι οι ανάγκες και τα προβλήματά σας είναι πλέον και δικά μου και θα σταθώ για πάντα δίπλα σας ένας σταθερός φίλος σε όλους τους κοινούς αγώνες για το γενικότερο καλό της Κορινθίας και της πατρίδας μας.

Συγχαρητήρια σε όλους τους Κορίνθιους βουλευτές που εξελέγησαν στη νέα κυβέρνηση και στον Χρίστο Δήμα για την επανεκλογή του. Τους αποστέλλω εγκάρδιες ευχές για να έχουν καλή συνεργασία, να πάρουν αποφάσεις και να κάνουν δράσεις με μοναδικό γνώμονα το όφελος του Έλληνα και της χώρας μας.

Τερζή Πετρούλα

ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2015 ΤΕΛΕΙΑ – ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΚΛΕΤΣΟΣ 
  
ΔΗΜΟΙ & ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΝΟΜΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣΨΗΦΟΙ
  
Κορίνθου807
Κόρινθος553
Άσσου Λεχαίου77
Σολυγείας34
Τενέας60
Σαρωνικού83
  
Λουτράκι Περαχώρα Άγιοι Θεόδωροι298
Λουτράκι Ισθμια Περαχώρα228
Άγιοι Θεόδωροι70
  
Σικυώνα283
Κιάτο223
Στυμφαλία37
Φενεός23
  
Βέλου156
Βέλο69
Βόχα87
  
Ξυλόκαστρο199
Ευρωστίνη58
Ξυλόκαστρο141
  
Νεμέα101
  
  
ΤΕΛΕΙΑ – ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΚΛΕΤΣΟΣ1844

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες