Η δική μας Μάρω Μαρκέλλου στο GetGreekMusic: "Ό,τι δικό μου έχει κυκλοφορήσει είναι η αλήθεια μου" - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πέμπτη, Ιουλίου 27, 2017

Η δική μας Μάρω Μαρκέλλου στο GetGreekMusic: "Ό,τι δικό μου έχει κυκλοφορήσει είναι η αλήθεια μου"


Μια συνέντευξη από καρδιάς παραχώρησε η Μάρω Μαρκέλλου στο GetGreekMusic μιλώντας για τα όνειρα της, τους στόχους της και τα επαγγελματικά της σχέδια....

Λίγα χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου της άλμπουμ και δεκάδες συνεργασίες, η Μάρω Μαρκέλλου μας ξανασυστήνεται μέσα από τη νέα της δισκογραφική δουλειά με τίτλο “Υποψήφια Μάνα“. Η “Υποψήφια Μάνα” είναι ουσιαστικά η κάθε γυναίκα και αυτή η συλλογή των δεκατριών τραγουδιών θα μπορούσε να είναι το soundtrack μίας εντέχνως αποτυπωμένης καθημερινότητας στη σύγχρονη κοινωνία.

Η Μάρω Μαρκέλλου στο GetGreekMusic
Η Μάρω Μαρκέλλου στο GetGreekMusic

Ποιο ήταν το έναυσμα για να ασχοληθείς με την μουσική;


Τα τραγούδια. Τα τραγούδια που τραγουδούσαμε στην οικογένεια, τα τραγούδια στην παρέα, τα τραγούδια στο σχολείο, τα τραγούδια που ανακαλύπτεις μόνος σου. Κάποια στιγμή ήθελα να πω κι άλλα εκτός από αυτά που έβρισκα και τραγουδούσα και έτσι άρχισα να γράφω.


Έγινες ευρέως γνωστή μέσα από το τραγούδι “Scrooge Mc Duck” που το μάθαμε από την σειρά “Υπέροχα πλάσματα”. Πώς ένιωσες όταν ο κόσμος ξεκίνησε να μαθαίνει και να τραγουδάει τα κομμάτια σου;

Ξαφνικά ανοίχθηκε ένας ολοκαίνουριος κόσμος μπροστά μου. Μέχρι και τα 22 μου που έγινε αυτό με τα «Υπέροχα πλάσματα» και λίγο αργότερα που έβγαλα και τον πρώτο μου δίσκο δεν είχα διανοηθεί πως μπορώ να γίνω αυτό που ως τότε θαύμαζα, ότι μπορώ να έχω μια θέση ανάμεσα στους τραγουδοποιούς. Και φυσικά το συναίσθημα που επικράτησε εκτός από την έκπληξη ήταν η χαρά.

Ολοκαίνουργιος δίσκος με τίτλο “Υποψήφια μάνα”. Πες μας λίγα λόγια για αυτόν.

Η «Υποψήφια Μάνα» είναι για μένα ένας συμβολικός δίσκος. Άργησα πολλά χρόνια να επιστρέψω στη δισκογραφία και είχα «ξεμείνει» με ένα δίσκο σε κυκλοφορία ενώ είχα γράψει εν τω μεταξύ άλλους 3 τουλάχιστον. Η «μάνα» που κυκλοφόρησε μόλις από την Feelgood Records αποτελείται κατά βάση από τα πιο καινούρια μου ακυκλοφόρητα τραγούδια, και είναι στην ουσία μια ιστορία, που όπως λέω βαδίζει με σιγουριά προς την αβεβαιότητα. Υποψήφια μάνα είναι το ημερολόγιο, αν θες, της καθημερινότητας ιδωμένης μέσα από στιγμές. Η ιστορία μίας, αλλά και κάθε γυναίκας κάπου εκεί στα 30, στην τωρινή δύσκολη κοινωνία.
Η Μάρω Μαρκέλλου στο GetGreekMusic

Υπάρχει κάποιο τραγούδι του δίσκου που να ξεχωρίζεις και γιατί;

Υπάρχουν 2-3 αγαπημένα μου «παιδιά» σ’ αυτό το άλμπουμ. Κατ’ αρχήν το ομώνυμο «Υποψήφια Μάνα» για το οποίο ακόμα δεν έχω καταλάβει πώς κατάφερα να χωρέσω μια ολόκληρη ιστορία με αρχή μέση και τέλος, αλλά και κάμποσα διαφορετικά συναισθήματα μέσα σε ένα ελαφρό punk των 1:48’’. Επίσης «οι Κοπέλες» που κάθε φορά που το τραγουδώ ή και το ακούω μου δημιουργεί και μια άλλη εικόνα. Τέλος, το «Έμαθα» που ερμηνεύει ο Μπάμπης Στόκας για τον ίδιο λόγο, βρίσκω στην ερμηνεία του πράγματα που έγραψα υποσυνείδητα και κάθε φορά που τον ακούω να το λέει γίνονται συνειδητά και εκπλήσσομαι.

Είσαι μια καλλιτέχνιδα που έχει δώσει το δικό της στίγμα στην Ελληνική δισκογραφία. Τι είναι αυτό πιστεύεις που σε κάνει να ξεχωρίζεις;

Πιστεύω πως επειδή δε μπορώ να γράψω για να «γράφω», και επειδή δεν έχω δεχθεί πιέσεις να γράψω κάτι συγκεκριμένο, ό,τι δικό μου έχει κυκλοφορήσει είναι η αλήθεια μου, καλή ή κακή, και αυτό είναι κάτι.

Τα τραγούδια σου πάντα εξιστορούν κάποιες ιστορίες. Τι αποτελεί πηγή έμπνευσης για σένα;

Θα ήθελα πολύ να απαντήσω πως γράφω ιστορίες φανταστικές ή φίλων μου, αλλά η σκληρή αλήθεια είναι πως γράφω βιωματικά. Οπότε πηγή έμπνευσης είναι η ταλαιπωρημένη ζωή μου!Η Μάρω Μαρκέλλου στο GetGreekMusicΤι σημαίνει για σένα η μουσική και το τραγούδι;

Ο ήλιος και το φεγγάρι. Χωρίς αυτά δεν υπάρχει ζωή.

Τι είναι αυτό που σε χαροποιεί απίστευτα και τι αυτό που σε θυμώνει γενικότερα;

Η αγάπη του κόσμου για αυτό που κάνω αλλά και η αγάπη γενικότερα, σε όλες τις εκφάνσεις της είναι αυτό που μου δίνει τη μεγαλύτερη χαρά σαν άνθρωπο και σαν καλλιτέχνη. Αυτό που με θυμώνει και με τρελαίνει είναι η αδικία.

Θα άλλαζες την μουσική σου και την νοοτροπία σου γενικότερα για να γίνεις πιο “εμπορική”;

Κατ’ αρχήν το εμπορικό δεν είναι πάντα κακό. Ότι στον περισσότερο κόσμο αρέσει κάτι πιο ευκολοχώνευτο γενικότερα το αποδέχομαι και δε το θεωρώ «κάπως». Αν ήμουν ερμηνεύτρια μπορεί και να άλλαζα λίγο. Αν ήμουν μουσουργός (που κατά καιρούς ασχολούμαι και μελοποιώντας στίχους άλλων) πάλι μπορεί να συμβεί να πάω προς ένα δρόμο περισσότερο εμπορικό. Ως στιχουργός όμως και ως τραγουδοποιός δεν έχω αυτή την επιλογή να «αλλάξω» κάτι στον εαυτό μου. Γράφω με ένα συγκεκριμένο τρόπο, άλλοτε για λίγους, άλλοτε και για πολλούς.

Προτιμάς τις συναυλίες ή τις εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές και stages; Και γιατί;

Προς το παρόν προτιμώ τις εμφανίσεις σε μουσικές σκηνές και stages γιατί είναι η μόνη εμπειρία που έχω και απλά αγαπώ να το κάνω. Νομίζω ότι ευκαιρίας δοθείσης θα λατρέψω και τις συναυλίες, για τον απλούστατο λόγο οτι λατρεύω την επαφή του live, εκεί που γίνομαι ένα με τον κόσμο.Η Μάρω Μαρκέλλου στο GetGreekMusic
Τα μελλοντικά σου επαγγελματικά σχέδια;

Σίγουρα η παρουσίαση του δίσκου, που λόγω καλοκαιριού μετατίθεται στα μέσα Οκτώβρη, και θα είναι μια μεγάλη παράσταση. Κατά τ’ άλλα, έχει ο Θεός.

Μια ευχή που θα ήθελες να δώσεις στους αναγνώστες του GetGreekMusic;

Να είστε καλά, να αγαπάτε, να κάνετε αυτό που αγαπάτε, να είστε ο εαυτός σας, να στηρίζετε την ελληνική μουσική που περνάει μια δύσκολη περίοδο και μη μασάτε όλα θα πάνε καλά για όλους μας!
Το νέο άλμπουμ της Μάρως Μαρκέλλου με τίτλο “Υποψήφια Μάνα” κυκλοφορεί από την Feelgood Records.


ΠΗΓΗ: getgreekmusic.gr μέσο loutrakiblog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες