Τι δήλωσε ο στρατιώτης που πυροβόλησε εναντίον άλλων οπλιτών – «Εγώ είμαι κλέφτης φορτηγού» - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δευτέρα, Ιουνίου 25, 2018

Τι δήλωσε ο στρατιώτης που πυροβόλησε εναντίον άλλων οπλιτών – «Εγώ είμαι κλέφτης φορτηγού»


Προβληματισμό στην ηγεσία των ενόπλων δυνάμεων προκαλεί το περιστατικό στην 1η ΜΑΛ στα Χανιά όπου στρατιώτης άρχισε να πυροβολεί κατά συναδέλφων του σήμερα το πρωί, δίχως ευτυχώς να υπάρξουν θύματα.

«Εγώ είμαι κλέφτης φορτηγού, δεν είμαι στρατιώτης», φέρεται να δήλωσε ο αλεξιπτωτιστής μόλις συνελήφθη, αφού είχε διαφύγει από τη μονάδα του με φορτηγό.

Σύμφωνα με το news247.gr, ο νεαρός, που εκτελούσε υπηρεσία ως σκοπός, δεν επέστρεψε στο πόστο του και όταν εντοπίστηκε ύστερα από αναζήτηση των συναδέλφων του, άρχισε να πυροβολεί αδιακρίτως.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο στρατιώτης φέρεται να αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα, για τα οποία δεν είχαν ενημερωθεί οι αρμόδιοι στην μονάδα. Γεγονός που προκαλεί δυσφορία και ερωτηματικά και στην ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων για την επάρκεια των ψυχολογικών τεστ που πραγματοποιούνται σε αυτές τις περιπτώσεις.

dikaiologitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες