Τι θα κάνει με τις 100 χιλ. € ο νικητής του Survivor, Ηλίας Γκότσης - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κυριακή, Ιουλίου 22, 2018

Τι θα κάνει με τις 100 χιλ. € ο νικητής του Survivor, Ηλίας Γκότσης


Με το μυαλό στο μέλλον ο Ηλίας Γκότσης εξηγεί πώς θα χρησιμοποιήσει το έπαθλό του....

Ο νικητής του Survivor, Ηλίας Γκότσης, έχοντας καταφέρει να σηκώσει το τρόπαιο και να εξασφαλίσει το έπαθλο των 100 χιλιάδων ευρώ, εξηγεί πώς θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα και ποιες είναι οι προτεραιότητές του από εδώ και πέρα.

Διαβάστε τι είπε στο Down Town:


Είναι πολλά τα λεφτά, Ηλία. Τι θα κάνει τις 100 χιλιάδες ευρώ;

Αυτά τα λεφτά είναι πάρα πολλά για την εποχή που ζούμε. Είναι ένα αξιοσέβαστο ποσό. Το πρώτο πράγμα που θα κάνω είναι να βοηθήσω την οικογένειά μου, τους ανθρώπους που μου έχουν προσφέρει τόσα πολλά, να καλύψω κάποιες υποχρεώσεις που έχουν οι γονείς μου, που έχουν άγχη και θα κρατήσω κάποια λεφτά για να εξελίξω αυτό που κάνω πάνω στον χώρο της γυμναστικής.

Ο Ηλίας είναι πολύ καλό παιδί για να κάνει τρέλες. Δεν έχει σκοπό να ξεσαλώσει ούτε να παρτάρει με τους φίλους του.

Προτεραιότητά μου είναι ξεκάθαρα τα επαγγελματικά. Σίγουρα θα ξεκουραστώ, αλλά έχω αφήσει μόνο του τον αδερφό μου και θέλω όσο το δυνατόν γρηγορότερα να επιστρέψω. Με ενδιαφέρει η επαγγελματική μου πορεία και επειδή το παιχνίδι μας έχεις βοηθήσει σε αυτό πρέπει να το εκμεταλλευτούμε για να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε.

TheToc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες