Δραματικές ώρες για το μοντέλο στο Χονγκ Κονγκ – Τι λέει η ίδια [βίντεο] - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τρίτη, Φεβρουαρίου 05, 2019

Δραματικές ώρες για το μοντέλο στο Χονγκ Κονγκ – Τι λέει η ίδια [βίντεο]


Την δική της εκδοχή δίνει το 21χρονο μοντέλο από τη Μυτιλήνη που κρατείται από τον Νοέμβριο του 2017 στο Χονγκ Κονγκ με κατηγορίες για διακίνηση ναρκωτικών.
Η ίδια μιλώντας στον ΑΝΤ1 μέσα από τις γυναικείες φυλακές υψίστης ασφαλείας όπου κρατείται, μέσω του δικηγόρου της Σάκη Κεχαγιόγλου, υποστήριξε οτι δεν ήξερε ότι κουβαλούσε κοκαΐνη μέσα στις αποσκευές της ενώ ευχαρίστησε από καρδιάς όλο τον κόσμο για τη συμπαράστασή του, από την οποία όπως είπε αντλεί τεράστια δύναμη, ενώ δήλωσε ότι της λείπει η οικογένειά της.

«Πιστεύω ότι ο Θεός ξέρει ότι είμαι αθώα, την αθωότητά μου. Και ότι τώρα αυτό το πράγμα είναι ένας Γολγοθάς που περνάω και ότι κάποια στιγμή θα έρθει και η λύτρωση. Η λύτρωσή μου θα έρθει τον επόμενο μήνα, αυτό πιστεύω, και σε αυτό παρακαλάω κιόλας, στο Θεό», είπε, αναφερόμενη στην έναρξη της δίκης της στις 7 Μαρτίου, που αναμένεται να κρατήσει περίπου μία εβδομάδα.

Ερωτηθείσα αν ήξερε ότι μετέφερε ναρκωτικά στο σακίδιό της, απάντησε: «Όχι, δεν το γνώριζα. Σοκ έπαθα». Όσο για το πώς δεν κατάλαβε ότι κουβαλούσε κάτι ύποπτο, παρά το μεγάλο βάρος του σάκου της, απάντησε ότι ο Ρουμάνος φίλος της τής είχε αφήσει την τσάντα πάνω στο κρεβάτι. «Εγώ αυτή την ώρα βιαζόμουν για να πετάξω και έτσι όπως βιαζόμουν πήρα όλα τα ρούχα και τα έβαλα μέσα στην τσάντα. Βέβαια επιχείρησα μεν, την άνοιξα να δω αν όλα τα τσεπάκια, μέσα τα φερμουάρ ήταν όλα καινούργια, καθαρά, δεν υπήρχε τίποτα, αλλά ήταν καινούργια. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Δεν ήμουν σίγουρη πόσα κιλά ήταν η τσάντα, γιατί δεν τη σήκωσα την τσάντα, την είχα αφήσει πάνω στο κρεβάτι».


Περιέγραψε εξάλλου το σοκ που ένιωσε όταν οι τελωνειακοί βρήκαν μέσα στο σακίδιό της την κοκαΐνη: «Είχα πάθει σοκ. Είχα «μείνει». Μόλις μου έδειξαν το τεστ των ναρκωτικών και ότι αυτό είναι κοκαΐνη, εγώ έμεινα «κόκκαλο». Για ποιο λόγο έχω εγώ κοκαΐνη μέσα στην τσάντα την οποία μου έδωσε κάποιος άλλος και ειδικά ο φίλος μου;».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες