Μαρία Πρωτοπαππά:Αρκετά! Ως εδώ "Μοναδική διέξοδος και καταφυγή, ο λαός και η Δικαιοσύνη" - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κυριακή, Απριλίου 14, 2019

Μαρία Πρωτοπαππά:Αρκετά! Ως εδώ "Μοναδική διέξοδος και καταφυγή, ο λαός και η Δικαιοσύνη"


Σκληρή απάντηση της επικεφαλής του συνδυασμού Δύναμη Δημιουργίας Μαρίας Πρωτοπαππά στα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες με αφορμή τις απευθείας αναθέσεις σε συγγενικό της πρόσωπο.
Στην ανακοίνωσή της μάλιστα καταλήγει αναφέροντας “Μοναδική διέξοδος και καταφυγή, ο λαός και η Δικαιοσύνη”.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Η πολιτική κακομοιριά και αθλιότητα του συστήματος Γκιώνη, με μία χθεσινή διαδικτυακή ανάρτηση ενός κατά τα φαινόμενα, φερέφωνου και πιστού εκτελεστή βρόμικων πολιτικών εντολών του, σε ό,τι αφορά το συνδυασμό μας κι εμένα προσωπικά, ξεπέρασε κάθε ανεκτό όριο.

Θέμα της, η αποδιδόμενη εμπλοκή μου, υπό την ιδιότητά μου της τότε αντιδημάρχου Οικονομικών του Δήμου, σε επιχειρηματικές δραστηριότητες συγγενικού μου προσώπου.

Μέχρι τώρα ανέχτηκα από τους προηγούμενους και τους συνεργάτες τους, τα αχαρακτήριστα σεξιστικά και λοιπά σε βάρος μου υπονοούμενα.

Υπέφερα και υπέμεινα ως μητέρα και σύζυγος τις αήθεις επιθέσεις εναντίον των παιδιών μου, ακόμη και για την προσωπική τους ζωή, ενώ αηδίασα με τις ανοίκειες επιθέσεις κατά συνεργατών μου.

Η συγκεκριμένη ωστόσο ανάρτηση, ξεπερνά κάθε όριο υποχωρητικότητας, προσβάλλει ευθέως την τιμή και υπόληψή μου, σπιλώνει την πολιτική μου διαδρομή και ιστορία και συνιστά πολιτική σήψη, που μολύνει ολόκληρη την κοινωνία.

Μοναδική διέξοδος και καταφυγή, ο λαός και η Δικαιοσύνη. Στην τελευταία, ως μάρτυρας υπεράσπισής μου θα προταθεί ο ανεπανόρθωτα και πάλι εκτεθειμένος από τους Ηρακλείς του Γεώργιος Γκιώνης, ο οποίος ως πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής διαχειριζόταν και υπέγραφε τις απευθείας οικονομικές αναθέσεις.

Αλλά περί των απευθείας αναθέσεων, γενικότερα και ειδικότερα, σε άλλη ευκαιρία.

Λουράκι 13. 04. 2019

Μαρία Πρωτοπαππά


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες