Παρέμβαση υπέρ της ΑΕ του Δήμου μας, άσκησε ο Δημότης Περικλής Μπαλοδήμος. Ευχόμεθα να ευδοκιμήσει η Έφεση της ΑΕ του Δήμου μας, διότι στηρίζει τις απαιτήσεις της στις έγγραφες συμφωνίες, τις οποίες, όψιμα, αμφισβήτησαν οι συνέταιροι μας στην κοινοπραξία Καζίνο. Ελπίζουμε η Δικαιοσύνη να πράξει το καθήκον της...
Λυπούμαστε όμως που η Δημοτική Αρχή δεν ξεσήκωσε τον λαό, για να την βοηθήσει στην διεκδίκηση των δικαίων αιτημάτων της,.
Μήπως φοβόμαστε το Καζίνο και δεν θέλουμε να στεναχωρήσουμε τους ιθύνοντες που έχουν βέβαια την κυρία ευθύνη; Ποιος να ξέρει άραγε να μας απαντήσει; .. Μήπως ο κος Δήμαρχος; Μήπως η κα Πρωτοπσππα;
Μήπως είναι ώρα να διοργανωθεί μια ημερίδα ενημέρωσης, για να μάθουμε τα προβλήματα και τις πιθανές λύσεις και να δούμε ποιος πρεσβεύει τις καλύτερες, για να τον ψηφίσουμε;