Γνωρίστε το γιατρό Δημήτρη Βασιλείου! - ΒΙΝΤΕΟ - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Δευτέρα, Μαΐου 20, 2019

Γνωρίστε το γιατρό Δημήτρη Βασιλείου! - ΒΙΝΤΕΟ


Ο Δημήτρης Βασιλείου γεννήθηκε στην Περαχώρα στις 04/08/1949 όπου και μεγάλωσε.

Ο Δημήτρης τελείωσε το σχολείο με άριστα και πήγε στην Αθήνα για να πραγματοποιήσει το όνειρο του να γίνει Γιατρός.

Αμέσως μετά τις σπουδές του ο Βασιλείου ξεκινάει την ειδικότητα στο νοσοκομείου της Κορίνθου ενώ παράλληλα ασκεί γενική Ιατρική στο Λουτράκι.

Όπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή του που τα ήθελε τέλια έτσι και στις σπουδές του. Ο Δημήτρης Βασιλείου δεν αρκέστηκε στο να γίνει γιατρός με ειδικότητα. Ήθελε παραπάνω και έτσι ξεκίνησε το διδακτορικό του το οποίο απέκτησε από το πανεπιστήμιο της Πάτρας.

Την ειδικότητα του την απέκτησε στην Αγγλία και αφού δούλεψε στο εξωτερικό Ευρώπη και Αφρική αποφάσισε πως ήρθε η ώρα να γυρίσει στην Ελλάδα την οποία νοσταλγούσε.

Έτσι το 1986 τον βρίσκει στο νοσοκομείο της Πάτρας όπου θα παραμείνει για 6 χρόνια όταν και αποφασίζει να δουλέψει ως ελεύθερος επαγγελματίας στη Γενική Κλινική Αθηνών ή Βιοιατρική όπως λέγεται σήμερα.

Όπως όλοι οι ανήσυχοι στο πνεύμα άνθρωποι έτσι και ο Δημήτρης Βασιλείου δεν αρκέστηκε στην ιατρική. Η αγάπη του για την ιατρική και το Λουτράκι τον οδήγησε να γράψει ένα ιατρικό βιβλίο που διαπραγματεύεται κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και μία μετάφραση από τα αγγλικά ενός ταξιδιωτικού χρονικού στο Λουτράκι.

Παράλληλα ο Δημήτρης Βασιλείου έφτιαξε οικογένεια και μεγάλωσε τρία παιδιά και είναι παππούς με ένα εγγόνι.

Έτσι με το τέλος της επαγγελματικής του καριέρας αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να δώσει στην ιδιαίτερη πατρίδα του κάτι από τις δυνάμεις του τις γνώσεις του και την αγάπη του για το Λουτράκι.

Ας δούμε για ποιους λόγους επέλεξε να (ξανά)ασχοληθεί με την τοπική αυτοδιοίκηση:

"Πολλοί μου λένε γιατί τώρα, τώρα που θα μπορούσα να ξεκουραστώ και να απολαύσω τη ζωή. Η απάντηση είναι πολύ απλή και για πολλούς λόγους.

Πρώτο και κυριότερο λόγο της συνταξιοδότησής μου έχω πολύ χρόνο στη διάθεση μου.

Δεύτερον όπως είπα και πριν παιδιά σκυλιά δεν έχω είναι όλοι τους τακτοποιημένοι.

Τρίτον δεν έχω οικονομικό πρόβλημα που σημαίνει ότι δεν περιμένω να ζήσω από την δημαρχία και το μισθό του Δημάρχου.

Και τέταρτον έχω μόνο μία φιλοδοξία και δεν είναι πολιτική. Η φιλοδοξία μου να φτιάξω τον δήμο μου.

Ξέρεις τι πλεονεκτήματα είναι αυτά. Μπορώ να παίρνω αποφάσεις χωρίς να σκέφτομαι τη σύγκρουση συμφερόντων με το επάγγελμα μου.

Μπορώ να πάρω τις πιο αποφάσεις διότι γνωρίζοντας ς ότι δεν θα κατέβω δεύτερη φορά δεν χρειάζεται να υπολογίσω το πολιτικό κόστος ή όπως λέει και ο λαός μας δεν θα φοβηθώ να σπάσω αυγά.

Αλλά το σημαντικότερο από όλα για τη γενιά που φεύγει είναι ότι έχει τη χαρά και το προνόμιο να διδάξει τους νεότερους που θα συνεχίσουν τον αγώνα για ένα καλύτερο δήμο.

Πείτε μου αγαπητοί μου συμπολίτες υπάρχει μεγαλύτερη ευχαρίστηση από το να περνάμε τη γνώση μας στην επόμενη γενιά;"

Δημήτρης Βασιλείου υποψήφιος δήμαρχος του συνδυασμού «Ώρα Για Δράση»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες