Ο Βασίλειος Λιαντινιώτης υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΟ - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πέμπτη, Μαΐου 16, 2019

Ο Βασίλειος Λιαντινιώτης υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΟ


Ο Βασίλειος Λιαντινιώτης συστρατεύεται με τον υποψήφιο δήμαρχο Λουτρακίου Περαχώρας Αγίων Θεοδώρων Γιάννη Καραπανάγο και θέτει υποψηφιότητα ως Δημοτικός Σύμβουλος με την ανεξάρτητη κίνηση πολιτών "Αλλαζουμε ΜΑΖΙ".
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

ΛΙΑΝΤΙΝΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ, Aπόστρατος Ελληνικής Αστυνομίας


Γεννήθηκα στην Καλαμάτα Μεσσηνίας και από 30ετίας διαμένω στο Λουτράκι. Είμαι παντρεμένος και έχω δύο κόρες. Υπηρέτησα στην Ελληνική αστυνομία, συγκεκριμένα στην Άμεση Δράση και στο κέντρο επιχειρήσεων της Άμεσης Δράσης στην ΓΑΔΑ, ήμουν εκπαιδευτής Αυτοπροστασίας για τρομοκρατικές και εγκληματικές επιθέσεις σε μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα αστυνομικών και διετέλεσα ειδικός γραμματέας των Απόστρατων Σωμάτων Ασφαλείας του νομού Κορινθίας. Είμαι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΔΟΚΟΠΑΠ και ενεργό μέλος της συντονιστικής επιτροπής του Κ.Α.Π.Η Λουτρακίου- Περαχώρας. Η αγάπη μου για την τρίτη ηλικία και τον τόπο μας εκφράζεται με την πλούσια δράση μου στο ΚΑΠΗ Λουτρακίου- Περαχώρας, το οποίο μέχρι το 2015 υπολειτουργούσε. Επίσης αρθρογραφώ στην εφημερίδα το ‘’ΒΗΜΑ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ- ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ ‘’ για θέματα αυτοπροστασίας των πολιτών . Αγαπητοί φίλοι, ζητώ την υποστήριξη σας στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές προκειμένου να συνεχίσω το έργο μου προς όφελος όλων μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες