Καταγγελία: Παλιά τα πλάνα που δείχνουν κόσμο στην παραλία Θεσσαλονίκης - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τρίτη, Μαρτίου 31, 2020

Καταγγελία: Παλιά τα πλάνα που δείχνουν κόσμο στην παραλία Θεσσαλονίκης


Σε μια σοβαρή καταγγελία προχώρησε σήμερα πολίτης από τη Θεσσαλονίκη μιλώντας σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό αναφορικά με τις εικόνες που μετέδωσε τηλεοπτικός σταθμός όπου φαίνονται δεκάδες άνθρωποι να κάνουν βόλτα στην παραλία της Θεσσαλονίκης εν μέσω πανδημίας.

Σύμφωνα με τον πολίτη, η κόρη του τον πήρε τηλέφωνο για τον «μαλώσει» που κατέβηκε στην παραλία, αφού τον είχε δει στην τηλεόραση.

Μόνο που όπως εξηγεί, την τελευταία φορά που κατέβηκε στην παραλία το ημερολόγιο έδειχνε 17 Μαρτίου!

Αν λοιπόν ισχύουν όλα αυτά, οι εικόνες που κυκλοφόρησαν παντού ήταν πλάνα αρχείου που δεν αντικατροπτρίζουν τη σημερινή στάση των πολιτών, αλλά αυτή που υπήρχε πριν από δύο εβδομαδες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά το ρεπορτάζ η παραλία αποκλείστηκε με κάγκελα.

Αναφέρει λοιπόν:

«Χθες το βράδυ με πήρε 1 η ώρα το βράδυ τηλέφωνο η κόρη μου από την Αμερική και μου είπε «καλά δε ντρέπεσαι μπαμπά; Εμείς κάνουμε το παν να σου σώσουμε τη ζωή και συ βγήκες κάτω στην παραλία;» Της λέω κορίτσι μου ποια παραλία; Να λέει «σε είδα στην τηλεόραση, ότι είσαι στην παραλία». Της λέω, κορίτσι μου, εγώ έχω να βγω στην παραλία από τις 17 του μηνός. Ανησύχησε κιόλας. Εγώ είμαι στη Νεάπολη. Την τελευταία φορά, που πήγα στην παραλία ήταν στις 17 Μαρτίου, που είχα πάει στη Μπότσαρη και ήθελα να πάω από το Παλάς. Είχε και πολύ κόσμο, πάνω- κάτω, που πήγαινε και ΄γω τον απέφευγα κιόλας. Είχα φύγει από το Θεαγένειο και δεν ήθελα να πάρω λεωφορείο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες