Πρωτοφανή πράγματα στο Λουτράκι - Κωστής Σταυρόπουλος: "Δέχομαι απειλές για τη ζωή μου" - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τρίτη, Ιουνίου 30, 2020

Πρωτοφανή πράγματα στο Λουτράκι - Κωστής Σταυρόπουλος: "Δέχομαι απειλές για τη ζωή μου"


Σε μία πρωτοφανή δήλωση προχώρησε πριν από λίγο ο δημοτικός σύμβουλος του συνδυασμού "Αλλάζουμε Μαζί", Κωστής Σταυρόπουλος, ισχυριζόμενος ότι με αφορμή το περιστατικό στο Φλάμπουρο και την επαγγελματική του "διαμάχη" με τον αντιδήμαρχο Πολεοδομίας, Κώστα Παντελέου, έχει φτάσει να δέχεται απειλές κατά της ζωής του.




Σε τοποθέτησή του στο Δημοτικό Συμβούλιο, το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη, ο Κωστής Σταυρόπουλος τόνισε ότι "Υπόσχομαι ότι δεν πρόκειται ποτέ να αφήσω τον τόπο μου να γίνει ρημάδι".

«Δέχομαι απειλές κατά της ζωής μου», κατέληξε αφήνοντάς τους όλους εμβρόντητους.


Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο Δημήτρης Βασιλείου, αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο θέμα με βαρύτατους χαρακτηρισμούς, κάνοντας λόγο για Καμόρα και ζήτησε από τον Κωστή Σταυρόπουλο να διευκρινήσει σε ποιόν αναφέρεται.




"Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η έκπληξη; Έχει μυνηθεί πάλι δημοτικός σύμβουλος για τις παρεμβάσεις του; Δεν είμαι ο μόνος που έχει απειληθεί. Τα θέματα που έχω θίξει και έχω ανοίξει και τα κρατάω ανοιχτά είναι γνωστά. Όποιος καταλαβαίνει καταλαβαίνει. Έχουν ενημερωθεί οι Αρχές και είναι σε γνώση τους τα πάντα". τόνισε λαμβάνοντας και πάλι το λόγο ο Κωστής Σταυρόπουλος.

Σε ερώτηση του προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, Φίλιππα Θυμή, αν έχει δεχτεί απειλές από δημοτικό σύμβουλο, η απάντηση του Κωστή Σταυρόπουλου ήταν αρνητική.

"Γιατί οι υπηρεσίες του Δήμου έκαναν ερωτήσεις στην Περιφέρεια μετά τις δικές μου ερωτήσεις; Γιατί ο Δήμος δεν ασχολείται; Θέλετε να σωπάσουμε; Ας πάρουμε σήμερα μια απόφαση να μην ξανατοποθετηθούμε στο Δημοτικό Συμβούλιο", κατέληξε.

Πηγή: loutraki365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες