ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΗ σε οξυγόνο ξεσπά κατά των μέτρων: ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΜΕ, RAPID TEST για όλους! vid - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πέμπτη, Νοεμβρίου 25, 2021

ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΗ σε οξυγόνο ξεσπά κατά των μέτρων: ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΜΕ, RAPID TEST για όλους! vid


ΑΡΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝ τους ανεμβολίαστους! Δεν μπορούν πια να κρύψουν την αλήθεια - Το ΒΙΝΤΕΟ ξεσκεπάζει το αφήγημα!

Ενώ η κυβέρνηση τιμωρεί τους ανεμβολίαστους, οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν τον ιό ανεξέλεγκτα, κάτι που ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΞΟΥΝ!

Νοσηλεύτρια, η οποία, αν και εμβολιασμένη νόσησε από κορωνοϊό, και έφτασε μάλιστα στο σημείο να της χορηγείται οξυγόνο, αναφέρει:

«Είμαστε τρεις εμβολιασμένοι στην οικογένεια. Κολλήσαμε και οι τρεις. Πρώτη νόσησε η κόρη μου. Είναι νηπιαγωγός, εμβολιασμένη πέντε μήνες, 30 ετών. Το πέρασε μέτρια. Ο σύζυγος με υποκείμενα το πέρασε μέτρια προς σοβαρά, εμβολιάστηκε πριν από 6 μήνες. Του χορηγήθηκε και οξυγόνο στο σπίτι. Εγώ εμβολιασμένη 3,5 μήνες, το οξυγόνο μου έπεσε στο 81-83, ενώ ξεκίνησα με ήπια συμπτώματα. Και από εκείνη την ημέρα, έχω συσκευή οξυγόνου, δεν μπορώ πια να ξαπλώσω χωρίς αυτή. Στην συνέχεια νόσησε ο ανιψιός μου, φοιτητής, ανεμβολίαστος. Το πέρασε στο πόδι, με ένα απλό μπούκωμα. Εγώ είμαι η τελευταία που νόσησα, είμαι 4η μέρα στο οξυγόνο».

«Είμαι νοσηλεύτρια, παίρναμε τα μέτρα, αλλά δεν μπορέσαμε να το αποφύγουμε. Το πιθανότερο είναι κολλήσαμε στο γάμο του γιου μου στις 6 Νοεμβρίου. Τα μέτρα είναι τελείως λάθος. Στην εκκλησία εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι μαζί. Στο τραπέζι μόνο οι εμβολιασμένοι. Γιατί να μην μπουν όλοι στο τραπέζι με rapid test; Στις 9/11 είχαμε το πρώτο κρούσμα σε εμβολιασμένη. Και οι εμβολιασμένοι μεταδίδουν. Γιατί να μην κάνουν και οι εμβολιασμένοι rapid test;;;», σημείωσε η ίδια.

«Για το εμβόλιο πάρθηκαν γρήγορα οι αποφάσεις, δεν ήταν δοκιμασμένο, δεν ξέρουμε ακόμα τα αποτελέσματά του», κατέληξε η κ. Μίνα, την οποία δεν άφησαν να ολοκληρώσει μόλις αναφέρθηκε στο σκεύασμα, όπως και η ίδια παρατηρεί πριν κλείσει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες