Οι υπόλοιποι κατάλαβαν το ΕΓΚΛΗΜΑ που παει να γίνει …Οσοι δέχθηκαν δεν τους καλύπτει κανένα Ακαταδίωκτο..Η Ανακοίνωση της Ομοσπονδίας να πείσει να εμβολιάσουν τα παιδιά της Χώρας ειναι ΓΕΛΟΙΑ και ακόμη περισσότερο οταν επιμένουν για ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ προσπαθώντας να επιβάλλουν τις απόψεις της μειοψηφίας στην πλειοψηφία!!
Βλέπεται πόσοι τιμούν τον ορκο τους και δεν δέχονται..
