ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ: ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΙΣΧΥΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΜΕΝΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΤΩΝ 100 ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ


Του Παναγιώτη Αποστόλου
Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου
egerssi@otenet.gr
www.egerssi.gr

Δημοσίευα την Τρίτη, πως την Παρασκευή 17 Μαρτίου 2023 είχε ορισθεί ως δικάσιμος ημερομηνία που αφορούσε το διοικητικό πρόστιμο των 100 ευρώ που επέβαλε η κυβέρνηση Μητσοτάκη στους ανεμβολίαστους συνταξιούχους άνω των 60 ετών!

Μιλούσα για κυβερνητικό εμπαιγμό και θρασύτατη αδιαφορία από την ΑΑΔΕ προς τη Δικαιοσύνη!

Αλλά ας θυμηθούμε την σχετική μου αναφορά:

Ως γνωστόν η κυβέρνηση Μητσοτάκη από τις 15 Ιανουαρίου 2022 επέβαλε διοικητικό πρόστιμο στους συνταξιούχους άνω των 60 ετών και οι οποίοι δεν δέχτηκαν να εμβολιαστούν κατά του Covid19! Αυτό το διοικητικό πρόστιμο διήρκησε μέχρι τις 15 Απριλίου! Βεβαιωμένο πρόστιμο δηλαδή, 300 ευρώ! Το οποίο εντεταλμένο όργανο για την είσπραξη είναι η ΑΑΔΕ! Όμως περί τα τέλη Μαρτίου 2022 ο Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης ανακοίνωνε ότι από τις 15 Απριλίου αναστέλλεται το πρόστιμο των 100 ευρώ μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου! Αυτή η αναστολή ισχύει μέχρι σήμερα και δεν έχουν ακυρωθεί τα πρόστιμα σε όσους δεν καταβάλαν το αντίστοιχο αντίτιμο!


Όταν άλλοι σιωπούν συμπαραστεκόμενοι στο Σύστημα, εμείς αγωνιζόμαστε…

Ωστόσο, η εφημερίδα Ελεύθερη Ώρα, μαζί με το νομικό γραφείο του δικηγόρου, Καθηγητή ΕΚΠΑ, Δημήτρη Παναγιωτόπουλου ξεκίνησε έναν μεγάλο αγώνα κατά αυτού του απαράδεκτου διοικητικού προστίμου, με την κατάθεση Αίτησης Ακυρώσεως (19 Απριλίου 2022), ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών κατά των Υπουργού Υγείας, Οικονομικών, Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, Επικρατείας, του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων ΑΑΔΕ!

Ακολούθως η Πρόεδρος του Γ Τμήματος του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών σύμφωνα με τις διατάξεις… όρισε δικάσιμο για την αίτηση ακυρώσεως που άσκησαν οι συνταξιούχοι την 21η Οκτωβρίου 2022, ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:30 και όρισε Εισηγητή τον Εφέτη κ. Ζαμπετίδη Παύλο X. και παρήγγειλε:
  1. Να ανακοινωθεί η δικογραφία στον κ. Εισηγητή.
  2. Να κοινοποιηθεί η πράξη αυτή, μαζί με αντίγραφο της αιτήσεως ακυρώσεως:
Α) Στον Υπουργό Υγείας, Β) Στον Υπουργό Οικονομικών, Γ) Στον Υπουργό Επικρατείας, Δ) Στον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ε) Στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με την παράκληση να διαβιβάσουν απευθείας στον κ. Εισηγητή, μέσα στις προθεσμίες που προβλέπει το άρθρο 23 του κωδ. π.δ. 18/1989:

α) Όλα τα σχετικά με την υπόθεση έγγραφα,

β) έκθεση με τις απόψεις τους στην οποία να διευκρινίζεται με σαφήνεια το πραγματικό μέρος καθενός από τους προβαλλόμενους λόγους ακυρώσεως. Την έκθεση αυτή πρέπει να την υπογράφει αρμόδιος υπάλληλος και ο νομικός σύμβουλος.

Επίσης να σημειώνεται σ’ αυτήν, πότε ακριβώς γνωστοποιήθηκε στον αιτούντα η προσβαλλόμενη πράξη!

Όμως το δικαστήριο ανέβαλε οίκοθεν την εκδίκαση, επειδή η Διοίκηση δεν προέβη σε κατάθεση των απόψεών της και των σχετικών εγγράφων προς υποστήριξη αυτών, όπως τούτο έχει ζητηθεί από την Πρόεδρο του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών με το από 23/6/2022 έγγραφό της.

Έτσι ορίστηκε νέα δικάσιμος εκδίκασης των υποθέσεων για τις 20 Ιανουαρίου 2023!

Επειδή για άλλη μια φορά οι Αρμόδιοι δεν συμμορφώθηκαν προς τας υποδείξεις της Δικαιοσύνης, ορίσθηκε νέα δικάσιμος για τις 17 Μαρτίου 2023!

Οι πληροφορίες μας όμως κάνουν λόγο για νέα αναβολή (19 Μαΐου 2023;) την στιγμή κατά την οποία μέχρι σήμερα τα πρόστιμα σε όσους δεν τα πλήρωσαν εξακολουθούν να “φαίνονται” στο σύστημα!

Τι θα πράξει λοιπόν η Δικαιοσύνη; Θα συνεχίζει να σφυρίζει αδιάφορα στον κυβερνητικό εμπαιγμό και την άθλια αντιμετώπιση του ζητήματος από τη Διοίκηση της ΑΑΔΕ;

Έχει σκοπό η κυβέρνηση να ανακαλέσει οριστικά αυτό το εκβιαστικό – φασιστικό μέτρο και να επιστρέψει τα ποσά και σε όσους πλήρωσαν;


Αναστολή ισχύος των προσβαλλομένων πράξεων μέχρι την έκδοση αποφάσεως επί των Αιτήσεων άλλως μέχρι την εκδίκαση αυτών…

Μετά ταύτα, επικοινωνήσαμε με τον δικηγόρο και καθηγητή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) Δημήτρη Παναγιωτόπουλο, προκειμένου να μάθουμε τα νεότερα επί αυτού του πολύ σοβαρού θέματος, το οποίο απασχολεί χιλιάδες ανεμβολίαστους συνταξιούχους άνω των 60 ετών και ο οποίος μας είπε:

«Ως γνωστόν η κυβέρνηση στις 15 Ιανουαρίου 2022 επέβαλε διοικητικό πρόστιμο στους συνταξιούχους άνω των 60 ετών και οι οποίοι για τους προσωπικούς λόγους ο καθένας δεν δέχτηκε να εμβολιαστεί με το πειραματικό εμβόλιο κατά του Covid19!

Έτσι σε αυτούς βεβαιώθηκε πρόστιμο 300 ευρώ και για ο οποίο εντεταλμένο όργανο προς είσπραξη κατέστη η ΑΑΔΕ! Όμως μετά και την Εξώδικη δήλωση διαμαρτυρία προς τον Πρωθυπουργό και τους αρμόδιους Υπουργούς στις 14 Μαρτίου 2022 ο Υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης ανακοίνωνε ότι από τις 15 Απριλίου αναστέλλεται το πρόστιμο των 100 ευρώ μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου! Αυτή η αναστολή ισχύει μέχρι σήμερα όμως ουδέποτε ανεστάλησαν οι πράξεις του Διοικητή της ΑΑΔΕ με τις οποίες βεβαιώθηκαν τα πρόστιμα και δεν κατέβαλαν το αντίστοιχο αντίτιμο!

Ειρήσθω εν παρόδω ότι στις 19 Απριλίου 2022 κατατέθηκε Αίτησης Ακυρώσεως εξ ονόματος περί των 150 αιτούντων (σ.σ. οι εξουσιοδοτήσεις από πολίτες δεν σταμάτησαν να καταφθάνουν στο δικηγορικό γραφείο του κ. Παναγιωτόπουλου, αλλά και στην εφημερίδα, φτάνοντας στον απίστευτο αριθμό των 700+), ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών κατά των Υπουργού Υγείας, Οικονομικών, Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, Επικρατείας, του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων ΑΑΔΕ!

Στην Αίτηση αυτή η Πρόεδρος του Γ Τμήματος του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών σύμφωνα όρισε Εισηγητή και δικάσιμο για την ασκηθείσα αίτηση στις 21η Οκτωβρίου 2022, με τις διατάξεις του ΚΔΔ και παρήγγειλε:

  1. Να ανακοινωθούν οι Αιτήσεις (συνολικά 3) σε κ. Εισηγητή. και
  2. Να κοινοποιηθεί η πράξη αυτή, μαζί με αντίγραφο των Αιτήσεων Ακυρώσεως: Α) Στον Υπουργό Υγείας, Β) Στον Υπουργό Οικονομικών, Γ) Στον Υπουργό Επικρατείας, Δ) Στον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ε) Στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με την παράκληση να διαβιβάσουν απευθείας στον κ. Εισηγητή, μέσα στις προθεσμίες που προβλέπει το άρθρο 23 του κωδ. π.δ. 18/1989:

α) Όλα τα σχετικά με την υπόθεση έγγραφα,

β) έκθεση με τις απόψεις τους στην οποία να διευκρινίζεται με σαφήνεια το πραγματικό μέρος καθενός από τους προβαλλόμενους λόγους ακυρώσεως. Την έκθεση αυτή πρέπει να την υπογράφει αρμόδιος υπάλληλος και ο νομικός σύμβουλος να σημειώνεται σ’ αυτήν δε, πότε ακριβώς γνωστοποιήθηκε στους αιτούντες η προσβαλλόμενη πράξη!

Το δικαστήριο στις 21 Οκτωβρίου 2022 ανέβαλε οίκοθεν την εκδίκαση της ανωτέρω υπόθεσης, επειδή η Διοίκηση, ως άνω, δεν προέβη σε κατάθεση των απόψεών της και των σχετικών εγγράφων προς υποστήριξη αυτών και οφείλει να πράξει, όπως τούτο έχει ζητηθεί από την Πρόεδρο του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών με το από 23/6/2022 έγγραφό της και ετέθη νέα δικάσιμος των Αιτήσεων για τις 20 Ιανουαρίου 2023!

Την ημερομηνία αυτή, εκ νέου το δικαστήριο επίσης ανέβαλε οίκοθεν την εκδίκαση με νέα δικάσιμο για τις 17 Μαρτίου 2023 με την ίδια αιτιολογία.

Πάλι δηλαδή ανέβαλε τη δίκη, επειδή η διοίκηση των ανωτέρω καθών υπουργείων και εμπλεκομένων ουδόλως έστειλαν απόψεις και σχετικά έγγραφα και η υπόθεση της εκδίκασης των Αιτήσεων αναβλήθηκε, επίσης οίκοθεν για τις 19 Μάιου!

Στο σημείο αυτό ειδικά σημειώνεται ότι ενώ εκκρεμεί εκδίκαση των υποθέσεων επιβολής των παρανόμως επιβληθέντων προστίμων από έναν εκ των καθών, τον Διοικητή της “Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων” - ΑΑΔΕ, αυτός εκδίδει και αποστέλλει εντολές προς πληρωμή του ποσού των προσβαλλομένων πράξεων των προστίμων ως να μην έχει παρεμβληθεί τίποτα για τις πράξεις του αυτές.

Κατά συνέπεια, τίθεται πλέον άμεσα και επιτακτικά το ζήτημα της Αναστολής εκτελέσεως των ήδη προσκληθεισών προς εκδίκαση πράξεων, μετά και την εκ νέου τρίτη αναβολή.

Να μπούνε δηλαδή οι ενδιαφερόμενοι, σε νέες δαπάνες και να προβούν σε προσωρινή ρύθμιση της κατάστασης μέχρι τη δίκη υπό τον όρο ότι αυτή θα γίνει άλλως μέχρι την έκδοση της απόφασης του αρμοδίου δικαστηρίου. Απέναντι σε αυτή την αναλγησία κατά των ηλικιωμένων συμπολιτών μας δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά να τεθεί το πρόβλημα δια του Προέδρου του οικείου Δικαστηρίου ενώπιον του Συμβουλίου προκειμένου να αποφανθεί περί της Αναστολής εκτελέσεως των προσβαλλομένων πράξεων, ενόψει των, για πολλοστή φορά αναβολών εκδίκασης των Αιτήσεων, εξ υπαιτιότητας των καθών αρμοδίων φορέων της Κεντρικής Διοίκησης, καθότι ουδόλως είναι σίγουρο ότι η εκδίκαση θα γίνει κατά την ορισθείσα στις 19 Μαΐου 2023.

Επισημαίνεται πέραν των άλλων ότι οι Αιτούντες και σε όσους έχει τεθεί το ανωτέρω πρόστιμο έχουν ήδη καταστεί υπερήμεροι και θα υποχρεωθούν εκτός των άλλων, το ποσόν αυτό να αναζητάται και με την προσθήκη του τόκου υπερημερίας.

Για τις ενέργειες αυτές έχουν ενημερωθεί δεόντως οι Αιτούντες και θα πράξουμε αναλόγως εντός των ημερών ώστε η Δικαιοσύνη να αποφασίσει σύμφωνα με το νόμο επί του αιτήματος Αναστολής ισχύος των προσβαλλομένων πράξεων μέχρι την έκδοση αποφάσεως επί των Αιτήσεων μας, άλλως μέχρι την εκδίκαση αυτών, μήπως επί τέλους ευαισθητοποιηθούν οι εμπλεκόμενοι φορείς του δημοσίου και πράξουν ως οφείλουν και στείλουν απόψεις και τα απαραίτητα έγγραφα που ζητούνται για να προχωρήσει το αρμόδιο δικαστήριο και αχθεί σε απόφαση επ’ αυτών!»!


Κράτος εν κράτει η ΑΑΔΕ – Το Υπουργείο Οικονομικών ανήκει στην ΑΑΔΕ…



Αλλά τελικά ποια είναι η ΑΑΔΕ;

Διαπιστώνουμε διαβάζοντας παρακάτω, στο ΥΠΟ κεφάλαιο Β΄ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ και στο Άρθρο 3:

Ο Πρόεδρος, τα μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης, ο Εμπειρογνώμονας και ο Διοικητής κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους, δεσμεύονται μόνο από το νόμο και τη συνείδησή τους και δεν υπόκεινται σε ιεραρχικό έλεγχο ούτε σε διοικητική εποπτεία από κυβερνητικά όργανα ή άλλες διοικητικές αρχές ή άλλον δημόσιο ή ιδιωτικό οργανισμό.

Ο Πρόεδρος, τα μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης, ο Εμπειρογνώμονας και ο Διοικητής απολαμβάνουν προσωπικής και λειτουργικής ανεξαρτησίας.

Άρθρο 4 Σχέσεις με τη Βουλή και διοικητικές αρχές

Τα μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του Προέδρου, καθώς και ο Διοικητής της Αρχής, μετά από αίτημα διαρκούς ή άλλης Επιτροπής της Βουλής, ή κατόπιν δικής τους πρωτοβουλίας, καταθέτουν ενώπιον της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, σύμφωνα με το άρθρο 138Α σε συνδυασμό με το άρθρο 41Α του Κανονισμού αυτής, σχετικά με θέματα που αφορούν στις αρμοδιότητες της Αρχής. Η Αρχή συνεργάζεται με τις διοικητικές αρχές που ασκούν αρμοδιότητες σε συγκεκριμένους τομείς της εθνικής οικονομίας και παρέχει τη συνδρομή της, εφόσον της ζητηθεί, στις εν λόγω αρχές, στο πλαίσιο άσκησης των αρμοδιοτήτων της.

Άρθρο 5 Σχέσεις με τον Υπουργό Οικονομικών και λοιπούς κυβερνητικούς φορείς
  1. Η Αρχή δεν υπόκειται σε ιεραρχικό έλεγχο ή εποπτεία από τον Υπουργό Οικονομικών.
  2. Ο Υπουργός Οικονομικών μπορεί να υποβάλει στρατηγικές προτάσεις και να παρέχει στρατηγικές οδηγίες στην Αρχή σχετικά με το στρατηγικό σχεδιασμό για την υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής σε ζητήματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων της Αρχής και σε εξαιρετικές περιστάσεις. Οι στρατηγικές οδηγίες και οι προτάσεις δεν μπορούν να επεκταθούν σε οργανωτικά και λειτουργικά ζητήματα της Αρχής ή σε θέματα του προσωπικού αυτής.
  3. Η Αρχή ενημερώνει περιοδικά τον Υπουργό Οικονομικών, κατά τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του άρθρου 20 του παρόντος νόμου.Ο Υπουργός δεν δύναται, για συγκεκριμένες υποθέσεις ή περιπτώσεις, να υποβάλει προς την Αρχή αίτημα παροχής πληροφοριών ή να παράσχει δεσμευτικές οδηγίες, του παρέχονται όμως υποχρεωτικά από αυτήν συγκεντρωτικά στοιχεία που απαιτούνται για την άσκηση των αρμοδιοτήτων του.
  4. Σε περίπτωση διαφωνίας του Υπουργού Οικονομικών με τον Διοικητή της Αρχής, σχετικά με την εφαρμογή της φορολογικής πολιτικής, το ζήτημα παραπέμπεται από τον Υπουργό Οικονομικών στο Συμβούλιο Διοίκησης της Αρχής.
  5. Η Αρχή, μέσω του Διοικητή της, εισηγείται στον Υπουργό Οικονομικών νομοθετικές διατάξεις για ζητήματα που εμπίπτουν στο πεδίο των αρμοδιοτήτων της.
  6. Πριν από την υποβολή προς ψήφιση στη Βουλή νομοθετικών διατάξεων για ζητήματα φορολογικής και τελωνειακής πολιτικής, καθώς και της εφαρμογής τους, ο Υπουργός Οικονομικών τις γνωστοποιεί στην Αρχή. Η Αρχή εντός τριάντα (30) ημερών από το χρόνο που έλαβε γνώση διατυπώνει γνώμη επ’ αυτών, η οποία σε κάθε περίπτωση δεν είναι δεσμευτική για τον Υπουργό Οικονομικών. Σε περίπτωση άπρακτης παρέλευσης της προθεσμίας αυτής θεωρείται ότι η Αρχή έχει διατυπώσει γνώμη σύμφωνη προς το περιεχόμενο των νομοθετικών διατάξεων. Σε περιπτώσεις επείγοντος, η ως άνω προθεσμία συντέμνεται σε δέκα (10) ημέρες, ενώ σε περιπτώσεις κατεπείγοντος σε τρεις (3) ημέρες.
  7. Η προηγούμενη παράγραφος εφαρμόζεται και για τη νομοθετική πρωτοβουλία λοιπών Υπουργείων, όταν αφορούν ζητήματα εμπίπτοντα στο πεδίο αρμοδιοτήτων της Αρχής. Στην περίπτωση αυτή οι διατάξεις υποβάλλονται προς την Αρχή για τη διατύπωση γνώμης μέσω του Υπουργού Οικονομικών, τηρουμένης της ως άνω διαδικασίας.
  8. Πριν από την έκδοση κανονιστικών αποφάσεων και εγκυκλίων που αφορούν εν γένει στην ερμηνεία και στην εφαρμογή των διατάξεων της φορολογικής και τελωνειακής νομοθεσίας και της νομοθεσίας που άπτεται των αρμοδιοτήτων του Γενικού Χημείου του Κράτους, η Αρχή τις γνωστοποιεί στον Υπουργό Οικονομικών για παροχή απόψεων, οι οποίες σε κάθε περίπτωση δεν είναι δεσμευτικές για την Αρχή, σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται στην παράγραφο 6 του παρόντος άρθρου… Κτλ. κτλ…

Με ομαδικές μηνύσεις, οδηγείστε τους στο Εδώλιο του κατηγορουμένου…

Όμως είναι δυνατόν, όλοι οι αρμόδιοι φορείς να είναι τόσο αδιάφοροι ώστε να μην ανταποκρίνονται στις εντολές – παραγγελίες του Δικαστή;

Είναι δυνατόν αυτή η κυβέρνηση Μητσοτάκη να είναι τόσο θρασύτατα απαξιωτική προς τη Δικαιοσύνη και τον ελληνικό λαό, μέρος του οποίου είναι οι ανεμβολίαστοι συνταξιούχοι άνω των 60 ετών;

Αλλά δεν είναι αυτή η ίδια καθεστωτική κυβέρνηση, που θα μπορούσε να είχε προλάβει την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη, αν λογάριαζε τα εξώδικα που είχε λάβει από τα συνδικαλιστικά όργανα των σιδηροδρόμων (π.χ. του Προέδρου των Μηχανοδηγών τρένων) και όπου καταγγέλλονταν, ελλείψεις ειδικευμένου προσωπικού, μη λειτουργία συστημάτων ασφαλείας και φωτισμού, μη συντήρηση δικτύου ηλεκτροκίνησης κλπ.

Δεν είναι αυτή η ίδια καθεστωτική κυβέρνηση, η οποία επί μήνες δεν απαντά στις συνεχείς επιστολές που έχουν λάβει οι αρμόδιοι Υπουργοί, από την Ομάδα Σκεπτόμενων Γονέων και Ενεργών Πολιτών, που απαριθμούν άνω των 800 οικογενειών και οι οποίοι ζητούν επιστημονικές διαβεβαιώσεις, πως δεν θα τεθούν σε κίνδυνο τα παιδιά τους (6 μηνών – 4 ετών) αν εμβολιαστούν για τον Covid19;

Όμως αυτή η καθεστωτική κυβέρνηση της ΝΔ και του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, έχει φαίνεται ως κανόνα, ως πάγια τακτική, την επίδειξη αδιαφορίας, αναισθησίας, στα προβλήματα του ελληνικού λαού!

Όλα τα προβλήματα του λαού τα αντιμετωπίζει με αλαζονεία και δεν επιδέχεται “μύγα στο σπαθί της” για όλες τις αποφάσεις της!

Γι΄ αυτό στις προσεχείς εκλογές ο ελληνικός λαός, αυτήν την καθεστωτική κυβέρνηση του κόμματος της ΝΔ, πρέπει να την οδηγήσει στα Τάρταρα!

Να την αμείψει όπως ακριβώς της αξίζει! Και όταν δεν θα απολαμβάνουν πολλά μέλη της, της βουλευτικής ασυλίας, με ομαδικές μηνύσεις να τους οδηγήσει στο Εδώλιο του κατηγορουμένου, προκειμένου να πληρώσουν για τις εγκληματικές τους πράξεις κατά του κυρίαρχου ελληνικού λαού!!



Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Νεότερη Παλαιότερη