Ολοένα και πιο εμφανής γίνεται η απουσία της Περιφέρειας Αττικής από τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους όπως είναι η αδικαιολόγητη και τεράστια ακρίβεια στα βασικά καθημερινά είδη διατροφής και διαβίωσης.
Μολονότι η περιφέρεια μπορεί, οφείλει και πρέπει να διαδραματίσει κομβικό ρόλο ελέγχοντας φαινόμενα αισχροκέρδειας και το πως και γιατί οι τιμές σε βασικά αγαθά έχουν εκτοξευτεί σε ποσοστά από 50 % έως και 100% σε σχέση με πέρσι και το πως και γιατί σε άλλες χώρες που οι πολίτες έχουν μεγαλύτερη ή ίδια αγοραστική δύναμη τα ίδια προϊόντα πωλούνται φθηνότερα, ξοδεύει ασύστολα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για δημόσιες σχέσεις και εκδηλώσεις ενόψει με το βλέμμα προφανώς στραμμένο και στις εκλογές του Οκτωβρίου.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ήδη η Περιφέρεια Αττικής για το 2023 με το βλέμμα στραμμένο στις αυτοδιοικητικές εκλογές προγραμματίζει να δαπανήσει συνολικά 6.930.000 ευρώ για πολιτιστικές εκδηλώσεις όταν πέρσι για ολόκληρη την χρονιά δαπάνησε 5.989.240 ευρώ !!!!
Σημειώνεται ότι οι εκ του νόμου αρμοδιότητες του δεύτερου βαθμού αυτοδιοίκησης στη διενέργεια αγορανομικών ελέγχων είναι πάρα πολύ σημαντικές για την ομαλή λειτουργία της αλυσίδας τροφίμων και αγαθών και την προστασία των καταναλωτών.
Στο παρελθόν οι καθημερινοί έλεγχοι των Νομαρχιών Αθήνας και Πειραιά είχαν αναδείξει σειρά παραβάσεων και κακώς κείμενα της αγοράς (διαφορές τιμών από το ράφι στο ταμείο, διαφορές τιμών από το τελωνείο ή από το χωράφι στο ράφι, είσπραξη υπερτιμήματος κα) που αντιμετωπίστηκαν με αυστηρότητα και αποτελεσματικότητα προς όφελος των πολιτών καταναλωτών. Όπου χρειάστηκε υπήρξαν συγκρούσεις με την κεντρική πολιτική ηγεσία και όπου χρειάστηκε συνεργασία με γνώμονα το συμφέρον των πολιτών, πάντως όχι συμβιβασμός και αδιαφορία.
«Ο κ. Πατούλης αντί να πρωτοστατεί στους ελέγχους για την προστασία του καταναλωτή, πρωταγωνιστεί στις δαπάνες για απευθείας αναθέσεις, στις φωτογραφίσεις και στις δημόσιες σχέσεις. Σφυρίζει αδιάφορα απέναντι στην αγωνία των χιλιάδων πολιτών και οικογενειών που αδυνατούν να τα βγάλουν πέρα και των οποίων η επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ έχει μετατραπεί σε εφιάλτη» και συμπλήρωσε «Ας μην γελιόμαστε. Η εικόνα ευμάρειας που ορισμένοι θέλουν να πλασάρουν δεν είναι αληθινή και η λύση δεν είναι τα ψίχουλα και οι «ελεημοσύνες» τύπου market pass».