Δήλωση βόμβα από τον Βουλευτή της ΝΔ Γ. Σταμάτη για τα Τέμπη! “Μπορεί να είχα αυτοκτονήσει αν ήμουν στη θέση του Καραμανλή” - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Παρασκευή, Μαρτίου 22, 2024

Δήλωση βόμβα από τον Βουλευτή της ΝΔ Γ. Σταμάτη για τα Τέμπη! “Μπορεί να είχα αυτοκτονήσει αν ήμουν στη θέση του Καραμανλή”


Είπε επίσης πως θα παραιτούνταν της ασυλίας εάν ήταν στη θέση του κ. Καραμανλή

Μια σοκαριστική δήλωση έκανε ο βουλευτής επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Σταμάτης, αναφερόμενος στην τραγωδία των Τεμπών και στον Κώστα Αχ. Καραμανλή.

Μιλώντας στο Attica TV και σχολιάζοντας δήλωση έτερου βουλευτή της πλειοψηφίας, του Λευτέρη Κτιστάκη, ο οποίος είπε πως θα παραιτούνταν της ασυλίας εάν ήταν στη θέση του κ. Καραμανλή, ο κ. Σταμάτης σημείωσε αφήνοντας άφωνους τους υπόλοιπους καλεσμένους:
«Και εγώ θα σας πω ότι μπορεί να είχα αυτοκτονήσει».

Σοκαρισμένοι οι παρουσιαστές της εκπομπής «Χωρίς Μακιγιάζ», του επανέλαβαν την ερώτηση, με τον βουλευτή να αναφέρει εκ νέου ναι μεν είναι υποθετικό το σενάριο, αλλά όντως, θα έδινε τέλος στη ζωή του

Ολόκληρος ο διάλογος:


Δώρα Αυγέρη: Συγγνώμη, αλλά εμένα με σοκάρει αυτό που λέτε.

Γιώργος Σταμάτης: Να μην σας σοκάρει καθόλου.

Δώρα Αυγέρη: Όταν λέει κάποιος ότι δεν θα μπορούσε να αντέξει, άρα φαντάζομαι στο ελάχιστο θα είχατε παραιτηθεί της ασυλίας σας.

Γιώργος Σταμάτης: Ο κάθε άνθρωπος είναι τελείως διαφορετικός, διαχειρίζεται τελείως διαφορετικά. Επειδή ήμουν ο αρμόδιος γενικός γραμματέας όταν συνέβη αυτό, να επικοινωνήσω με τις οικογένειες, αντιλαμβάνεστε ότι ήταν για εμένα πάρα πολύ οδυνηρό. Σηκώνοντας το τηλέφωνο κάποιος που έχασε τον άνθρωπό του, να μην ξέρεις τι θα του πεις. Απλά να του λες ότι είσαι εδώ ως κράτος και αν κρίνει, όποτε κρίνει, αν χρειάζεται κάτι.

Μάλιστα επέμεινε στη θέση του, λέγοντας χαρακτηριστικά: ««σας το λέω και εγώ μπορεί να είχα αυτοκτονήσει αν μου είχε συμβεί αυτό. Αλλά σας λέω δεν πρέπει να λέμε τι θα κάναμε εμείς γιατί έτσι…».

«Τι εννοείτε;» ρώτησε η Δώρα Αυγέρη για να της απαντήσει ο κ. Σταμάτης: «εγώ δεν θα άντεχα αν μου είχε συμβεί αυτό το πράγμα, είναι ξεκάθαρο. Δεν νομίζω ότι είναι κάτι που χρειάζεται ερμηνείας».

«Απλά νομίζω, στην απάντηση τι θα κάναμε εμείς, είναι σαν να αδειάζουμε αυτόν που δεν κάνει αυτό που είτε θέλουμε εμείς, είτε θέλει η κοινωνία», σχολίασε ο κ. Σταμάτης.

pentapostagma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες