Τρίτη, Ιουλίου 23, 2024

Έκθεση-κόλαφος της ΕΕ για την κυβέρνηση Μητσοτάκη: Πρώτη στα σιδηροδρομικά ατυχήματα η Ελλάδα σε όλη την Ευρώπη


Ενάμιση χρόνο μετά το έγκλημα στα Τέμπη δεν έχει αλλάξει τίποτα

Έκθεση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων για την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα, ενάμιση χρόνο μετά το έγκλημα στα Τέμπη όπου έχασαν την ζωή τους 57 άνθρωποι, αναφέρει πως η χώρα έχει την πρωτιά σε όλη την ΕΕ στα ατυχήματα ανά εκατομμύριο χιλιομέτρων στις σιδηροδρομικές διαβάσεις!

Η ευθύνη της κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι τεράστια καθώς έχει κυβερνήσει τη χώρα επί πέντε συναπτά έτη και δεν έχει υπάρξει στους ελληνικούς σιδηροδρόμους το παραμικρό βήμα προόδου.

Την ίδια ώρα, σημειώνει πως τα μεγάλα δυστυχήματα έχουν γίνει σπάνια στην Γηραιά Ήπειρο και πως ο αριθμός των θανατηφόρων σιδηροδρομικών συγκρούσεων και εκτροχιασμών μειώνεται συνεχώς τις τελευταίες δεκαετίες.

Με αφορμή τα ιδιαίτερα ανησυχητικά στοιχεία για τις ασφαλείς συνθήκες μεταφοράς μέσω του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα, που φέρνει στην επιφάνεια η αναφορά, ο τομεάρχης υποδομών και μεταφορών τoυ ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ., Χάρης Μαμουλάκης, ζητά εξηγήσεις από την κυβέρνηση.



«Η χώρα κατακτά την θλιβερή πρωτιά στα ατυχήματα ανά εκατομμύριο χιλιομέτρων στις σιδηροδρομικές διαβάσεις, ενώ δεν καταγράφεται καν στην χρήση συστημάτων TPS.

Των αυτοματοποιημένων συστημάτων που τοποθετούνται στις σιδηροδρομικές γραμμές και θεωρούνται από τα πλέον αποτελεσματικά μέσα ασφαλείας σε ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο, αφού προειδοποιούν ή ακόμα και σταματούν αυτόματα μία αμαξοστοιχία, προλαμβάνοντας μια πιθανή σύγκρουση.

Συστήματα δηλαδή που αν λειτουργούσαν, θα προλάβαιναν το έγκλημα των Τεμπών. Η Κυβέρνηση της ΝΔ, δυστυχώς, παραμένει ανεπίδεκτη μαθήσεως από τα λάθη και τις παραλείψεις της. Και η κατάσταση γίνεται χειρότερη χρόνο με τον χρόνο» δήλωσε ο βουλευτής.

Ο κ. Μαμουλάκης τόνισε πως η συγκεκριμένη αναφορά «περιγράφει την πρόοδο αναφορικά με τα δυο αυτά στοιχεία του σιδηροδρομικού συστήματος της Ε.Ε.. Αποτελεί βασικό στοιχείο που καταγράφει την ασφάλεια και της διαλειτουργικότητα των ευρωπαϊκών σιδηροδρόμων με την πάροδο του χρόνου, με τα δεδομένα της να αξιοποιούνται από τα κράτη – μέλη για την βελτίωση των συνθηκών ασφαλείας και διαλειτουργικότητας, αλλά και για την λήψη αποφάσεων τόσο σε επίπεδο Ε.Ε., όσο και σε επίπεδο και κρατών – μελών».


Οι δημοσιεύεις απηχούν απόψεις των αναγνωστών και η σελίδα ουδεμία ευθύνη φέρει.Εάν βρεθούν τύπου δημοσιεύσεις ψευδής θα διαγράφονται άμεσα!.