Τέτοιες ανατινάξεις υποδομών έκαναν οι ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ για να παραλύσουν οι χώρες από τις οποίες αποχωρούσαν ηττημένοι.
Την ίδια στιγμή σήμερα, χώρες της Ευρώπης, όπως η Γερμανία και η Πολωνία, προτάσσοντας το εθνικό τους συμφέρον, συνεχίζουν να αξιοποιούν μονάδες λιγνίτη για παραγωγή φθηνής ηλεκτρικής ενέργειας.
Η ελληνική κυβέρνηση κατέστρεψε ΔΟΛΙΩΣ πανάκριβο εξοπλισμό για να αφήσει πίσω της ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ και όλους εμάς στο έλεος όσων θυσαυρίζουν από την ηλεκτρική ενέργεια που μας κοστίζει πανάκριβα!
Διέταξαν την καταστροφή δημόσιας περιουσίας για να νομιμοποιήσουν την κατ' εξακολούθηση ληστεία όλων μας;
Ακούει η εισαγγελική Αρχή;