ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Νέα πρόσωπα στην ομάδα του Ποσειδώνα Λουτρακίου Χάντμπολ. - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πέμπτη, Ιουλίου 31, 2014

ΛΟΥΤΡΑΚΙ: Νέα πρόσωπα στην ομάδα του Ποσειδώνα Λουτρακίου Χάντμπολ.


Το τμήμα Χάντμπολ του Ποσειδώνα Λουτρακίου είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει επίσημα ότι ο αθλητής Μάρκος Οικονόμου Τάσος Παπαδιονυσίου και Σπύρος Χερουβείμ , είναι μέλη της Γαλάζιας αγκαλιάς για την νέα περίοδο.

Τα νέα πρόσωπα έρχονται στην ομάδα μας για να προσθέσουν επιπλέον δύναμη και ποιότητα αλλά και επιπλέον εργαλεία στις επιλογές του προπονητή μας για την νέα δύσκολη σεζόν.


Μάρκος Οικονόμου

Πίβοτ 9/7/1990 1,92 μ.

Ποιος είναι: Ξεκίνησε το Χάντμπολ το 2002-2009 στον Άρη Θεσσαλονίκης2009-2010 Διομήδη Άργους, 2011-2012 ΧΑΝΘ, 2011-2014 Α.Ε.Κ.Το 2005 Πανελλήνιο παίδων στη Λεπτοκαρύα στην Κατερίνη την πρώτη θέση, το 2013 νταμπλ στην Ελλάδα με την ΑΕΚ, το 2014 κύπελλο με ΑΕΚ.

Και είναι μέλος της Εθνικής Ομάδας Ανδρών και έπαιξε στα παιχνίδια του Ιανουαρίου με Ολλανδία Βέλγιο κ Ισραήλ.




Σπύρος Χερουβείμ
Α. ίντερ 6/10/1994 1,98 μ.

Είναι μέλος της Εθνικής Νέων.

Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω την προηγούμενη ομάδα μου για τις εμπειρίες που απέκτησα αλλά ήρθε η στιγμή να κάνω μια νέα αρχή και είμαι χαρούμενος που ο Ποσειδώνας Λουτρακίου είναι η ομάδα που θα γίνω μέλος της. Έχει δείξει με την μεχρη τώρα πορεία της στην Α1 Εθνική ότι θέτει υψηλούς στόχους μέσα από πολύ δουλειά. Είμαι διαθετημένος να δουλέψω αρκετά ώστε να βοηθήσω την νέα ομάδα μου να πρωταγωνιστήσει στον Ελληνικό χώρο. Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ ώστε να η παρουσία μου να ενισχύσει ουσιαστικά την ομάδα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Εξωτερικό.

Ευχαριστώ τον νέο προπονητή μου για την εμπιστοσύνη του.


Τάσος Παπαδιονυσίου

Πίβοτ 11/8/1990 1,88 μ.

11/08/1990

1.90 και 95 κιλά

Έχω κατακτήσει 2 κύπελλα με την ΑΕΚ και ένα πρωτάθλημα
Είμαι περίπου 20 φορές διεθνής με την Εθνική μας Ομάδα.

Στόχος για φέτος είναι να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα μου στο να κάνει μια αξιοπρεπή πορεία σε όλες τις διοργανώσεις

Ευχαριστώ τον νέο προπονητή μου για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπο μου.


Τους καλώς ορίζουμε και τους ευχόμαστε υγεία.

Το τμήμα Χάντμπολ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες