Το 61% των μοτοσικλέτων της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. δεν έχει ανταλλακτικά και είναι "off" - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Κυριακή, Αυγούστου 02, 2015

Το 61% των μοτοσικλέτων της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. δεν έχει ανταλλακτικά και είναι "off"

Στοιχεία που σοκάρουν και δείχνουν την πραγματική εικόνα ενός προβλήματος που έχει να κάνει με την Το 61% των μοτοσικλέτων της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. δεν κυκλοφορούν, καθώς δεν υπάρχουν τα κονδύλια για τη συντήρησή τους! ασφάλεια του Έλληνα πολίτη

Πρόκειται για την ομάδα ΔΙ.ΑΣ., η οποία αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λειτουργικότητας, καθώς ένα πολύ μεγάλο ποσοστό του εργαλείου της δουλειάς της, που είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση οι μοτοσικλέτες, βρίσκονται παροπλισμένες! Αιτία, η αδυναμία του αρμόδιου υπουργείου να χρηματοδοτήσει τη συντήρηση των μοτοσικλετών, με αποτέλεσμα το 61% από τα δίκυκλα που έχει στο δυναμικό της η ΔΙ.ΑΣ. να μη λειτουργούν εξαιτίας προβλημάτων που αφορούν το σέρβις και κατ' επέκταση την ασφάλεια των αναβατών.




Έγγραφο-φωτιά...

Σύμφωνα με το έγγραφο που δίνει στη δημοσιότητα και αποκλειστικά το zougla.gr, την περασμένη εβδομάδα από τις 1.251 μοτοσικλέτες που έχει στο δυναμικό της η ομάδα ΔΙ.ΑΣ. μόνο οι 492 εμφανιζόντουσαν ως λειτουργικές. Με λίγα λόγια, οι υπόλοιπες 759 δεν κυκλοφορούσαν στους δρόμους καθότι δεν πληρούσαν τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, σε αυτές τις μοτοσικλέτες, που έχουν αγοραστεί όλες το 2010, δεν έχουν γίνει τα απαραίτητα σέριβις, δεν έχουν αλλάξει ελαστικά και γενικότερα δεν έχουν γίνει εργασίες τις οποίες απαιτεί ο κατασκευαστής προκειμένου η μοτοσικλέτα να είναι λειτουργική και να παρέχει ασφάλεια στους αναβάτες.




Γιατί δεν εγκρίνουν τα κονδύλια;

Σύμφωνα με το άρθρο 18 του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, την ευθύνη για την επισκευή των μεταφορικών μέσων της ΕΛ.ΑΣ. τη φέρει η Διεύθυνση Τεχνικών Εφαρμογών.

Τα κονδύλια που εγκρίνει για την συντήρηση των μοτοσικλετών της ΔΙΑΣ δεν είναι αρκετά με αποτέλεσμα να είναι λειτουργικές μόνο το 39% από αυτές. Με τα στοιχεία που υπάρχουν γίνεται σαφές πως δεν υπάρχει ο ανάλογος προγραμματισμός από το Υπουργείο.

Αυτή την εικόνα έχει περάσει στην κοινή γνώμη η ομάδα ΔΙΑΣ. Δηλαδή του αστυνομικού που βρίσκεται δίπλα στον πολίτη...
Αυτή την εικόνα έχει περάσει στην κοινή γνώμη η ομάδα ΔΙΑΣ. Δηλαδή του αστυνομικού που βρίσκεται δίπλα στον πολίτη...


Ποια είναι η ομάδα ΔΙΑΣ;

Η ομάδα ΔΙΑΣ ιδρύθηκε το Μάρτιο του 2010. Στο ενεργητικό της είχε 2.485 αστυνομικούς κα ο σκοπός της ήταν η πάταξη του σκληρού εγκλήματος αλλά και η κοινωνικοποίηση της αστυνομίας. Πέντε χρόνια μετά από τους 2.500 αστυνομικούς, η δύναμη έχει μειωθεί στους 2.140 καθώς 300 σχεδόν έχουν αποσπαστεί σε άλλες υπηρεσίες αλλά και προστασία προσώπων. Κάθε ομάδα της ΔΙΑΣ αποτελείται πάντοτε από δύο μοτοσικλέτες και τέσσερις αστυνομικούς. Όπως έχει φανεί, ο στόχος δεν είναι να.. μοιράζει κλήσεις αλλά να επεμβαίνει στο... άψε -σβήσε όταν η περίσταση το απαιτεί. Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που οι συγκεκριμένοι αστυνομικοί είναι ιδιαίτερα αγαπητοί στους πολίτες καθώς όχι μόνο δεν προκαλούν με τη συμπεριφορά τους, αντιθέτως μάλιστα προσπαθούν με την απλή καθημερινότητα να δώσουν την εικόνα πως η αστυνομία δεν είναι... μπαμπούλας. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αφορά και τις κλήσεις καθώς σε εβδομαδιαία βάση ο αριθμός των παραβάσεων που θα βεβαιώσουν είναι περίπου 10 και αφορά κυρίως περιπτώσεις παραβίασης ερυθρού σηματοδότη, μέθη και γενικότερα σοβαρά αδικήματα του ΚΟΚ.

Οι μοτοσικλέτες της ΔΙΑΣ

Ο στόλος των μοτοσικλετών της ΔΙΑΣ αποτελείται από: Aprilia Dorsoduro, Aprilia Mana, BMW 650, BMW F800, BMW F800R, Honda Transalp, Kawasaki Versys και Suzuki V-Strom. Επίσης αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν είναι πως ο στόλος της ΔΙΑΣ περιλαμβάνει ακόμα και Suzuki Hayabusa οι οποίες όμως κάνουν την εμφάνισή τους σε ειδικές περιπτώσεις και μόνο με έναν πολύ έμπειρο αναβάτη.

Συνολικά ο στόλος μοτοσικλέτων είναι 1.251 που αγοράστηκαν το 2010. Πέρα από τα προβλήματα με την συντήρηση θα πρέπει να προσθέσουμε και την παλαιότητα...

Συνολικά ο στόλος μοτοσικλέτων είναι 1.251 που αγοράστηκαν το 2010. Πέρα από τα προβλήματα με την συντήρηση θα πρέπει να προσθέσουμε και την παλαιότητα...

Όταν βρέχει και οι μοτοσικλέτες δεν έχουν τα κατάλληλα ελαστικά είναι λογικό να μην μπορεί να αντιμετωπιστεί άμεσα το κάθε πρόβλημα που θα προκύψει...

Όταν βρέχει και οι μοτοσικλέτες δεν έχουν τα κατάλληλα ελαστικά είναι λογικό να μην μπορεί να αντιμετωπιστεί άμεσα το κάθε πρόβλημα που θα προκύψει...

Στον στόλο της ΔΙΑΣ υπάρχουν και Suzuki Hayabusa που πιάνουν τα 300 χλμ./ώρα για πλάκα... Μοτοσικλέτες με αναβάτες ειδικών αποστολών που σε κάθε περίπτωση σέβονται ακόμα και οι παραβάτες!

Στον στόλο της ΔΙΑΣ υπάρχουν και Suzuki Hayabusa που πιάνουν τα 300 χλμ./ώρα για πλάκα... Μοτοσικλέτες με αναβάτες ειδικών αποστολών που σε κάθε περίπτωση σέβονται ακόμα και οι παραβάτες! - zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες