Μιλώντας στο Πορτογαλικό ειδησεογραφικό Μέσο «Lusa», ο διεθνής άσος της «βασίλισσας της Ευρώπης» υπογράμμισε: «Μίλησα με τον πρόεδρο στο τηλέφωνο και όταν επιστρέψω στην Μαδρίτη θα συζητήσουμε σχετικά με την ανανέωση».
Ο Πορτογάλος άσος ανανέωσε με τους Μαδριλένους το 2013, αλλά τόνισε ότι:«Είναι φανερό ότι είναι κάτι που θέλω, το έχω επισημάνει πολλές φορές και η ομάδα το επιθυμεί και αυτή, αλλά έχουμε μιλήσει γενικά και πιο συγκεκριμένα πράγματα θα ακολουθήσουν».
Πηγη sportfm
Tags:
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
