ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΣΤΑ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ Ι.Ν.ΑΓ.ΙΩΑΝΝΟΥ Τ.ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΠΑΝΑΡΙΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ


Το Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016 ο βουλευτής Β' Αθηνών της Χρυσής Αυγής Ηλίας Παναγιώταρος μαζί με στελέχη της Τοπικής Οργάνωσης Κορίνθου παρευρέθηκαν στα εγκαίνια του Ενοριακού Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννου, του Θεολόγου, στο Παναρίτι Κορινθίας. 

Τα Ιερά Εγκαίνια τέλεσε ο Σεβαστός Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Διονύσιος ενώ πλήθος κόσμου από πολλές περιοχές παρέστη στην Ιερή αυτή τελετή, δηλώνοντας ακόμα μια φορά πως οι Έλληνες όσο πόλεμο και αν υφίστανται από τα τσιράκια της παγκοσμιοποίησης, το Εθνικό και Θρησκευτικό φρόνημα παραμένει ακμαίο και δυναμικό!


Μετά το πέρας της Ιερής Τελετής και αποσπώντας τα θετικά σχόλια και τις χειραψίες του κόσμου, καθώς ο βουλευτής κ. Παναγιώταρος ήταν ο μοναδικός επίσημος εκπρόσωπος της Εθνικής Αντιπροσωπείας, ακολούθησε συνάντηση σε κεντρικό καφενείο με ανταλλαγή απόψεων και με τους πολίτες να παραθέτουν τα προβλήματα που τους ταλανίζουν από την μνημονιακή πολιτική. Τέλος μέσα σε πολύ φιλικό και εγκάρδιο κλίμα και παρόντος του Προέδρου του χωριού Παναριτίου παρατέθηκε γεύμα σε όλους τους συναγωνιστές και όλοι δήλωσαν πως συντάσσονται με τον αγώνα του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή για Πατρίδα, Πίστη, Ελευθερία.

 ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ Τ.Ο.ΚΟΡΙΝΘΟΥ

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Νεότερη Παλαιότερη