ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΛΟΗ: ΦΥΣΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


Αναρωτηθείτε εάν αυτό που αντιλαμβανόμαστε ως φυσικό Δίκαιο και το καταλαβαίνουμε όλοι, είναι το ίδιο με τον Νόμο, τον οποίο "πρέπει" να υπηρετούμε όλοι. Πώς λειτουργεί η "αντιπροσωπευτική" Δημοκρατία και πώς λειτουργούσε η άμεση Δημοκρατία στην αρχαία Αθήνα πριν 2500 χρόνια...

Ένα καλό ερώτημα . Ποιος θέλει να φιλοσοφήσει; Ποιος ΔΕΝ θέλει να τον κυβερνάνε οι αντιπρόσωποι του , διότι πιστεύει ότι το "παιγνίδι " είναι "στημένο"; Πώς αντιστεκόμαστε σε αυτούς που έχουν υποχρέωση να πραγματώνουν το φυσικό Δίκαιο και όχι τα συμφέροντα κάποιων; Μήπως είναι πιο βολικό για τα συστήματα συμφερόντων να προσεταιρίζονται -χα χα ωραία λέξη- τους εξουσιαστές μας; Μήπως να κάνουμε ομάδες απόκρουσης και κρούσης με αυτούς που δεν πράττουν ό,τι οφείλουν;

Περιμένω θέσεις. 

Με εκτίμηση
Νίκος Λόης

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Νεότερη Παλαιότερη