Ένα καλό ερώτημα . Ποιος θέλει να φιλοσοφήσει; Ποιος ΔΕΝ θέλει να τον κυβερνάνε οι αντιπρόσωποι του , διότι πιστεύει ότι το "παιγνίδι " είναι "στημένο"; Πώς αντιστεκόμαστε σε αυτούς που έχουν υποχρέωση να πραγματώνουν το φυσικό Δίκαιο και όχι τα συμφέροντα κάποιων; Μήπως είναι πιο βολικό για τα συστήματα συμφερόντων να προσεταιρίζονται -χα χα ωραία λέξη- τους εξουσιαστές μας; Μήπως να κάνουμε ομάδες απόκρουσης και κρούσης με αυτούς που δεν πράττουν ό,τι οφείλουν;
Περιμένω θέσεις.
Με εκτίμηση
Νίκος Λόης
Νίκος Λόης