«Κάνει πολύ δυνατό σεισμό», είπε η δημοσιογράφος Δήμητρα Μπαλαφούτη, την ώρα της εκπομπής «METROPOLIS», του Ionia TV και έπιασε το χέρι του συναδέλφου της Νίκου Γιαπρακά...
«Νομίζω ήρθε η ώρα να εγκαταλείψω την εκπομπή», πρόσθεσε, με τους υπόλοιπους να την καθησυχάζουν λέγοντας «Όλα καλά» και «Υπομονή».
altsantiri.gr
Tags:
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
