Πήγαν όλοι μαζί στο Μόναχο για να λύσουν το μεγάλο "πρόβλημα" της Πελοποννήσου δείτε φωτό


Στην Γερμανία βρίσκονται δήμαρχοι και υποψήφιοι δήμαρχοι συγκεκριμένα στο Μόναχο.
Τι κάνουν εκεί οι δήμαρχοι και οι υποψήφιοι...

Σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα η αφορμές για το ταξίδι είναι πολλές... η μεγαλύτερη όμως να μας αφήσουν και ένα Σαββατοκύριακο στην ησυχία μας αρκετά μας ζάλισαν με τις πα...ρόλες τους όλοι μάλιστα έχουν προγραμματίσει μία ακόμη συνέτευξη σε Γερμανούς δημοσιογράφους με βασικό θέμα το γνωστό "Ουγκα-γκα-γκα-μπουμ"
με μεταφραστή τον γλωσσομαθή Γκιώνη τώρα αν δεν τον καταλαβαίνουν οι Γερμανοί ...!!! δεν έγινε και τίποτα μήπως εμείς τους καταλαβαίνουμε.



Πηγή:  protinews

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Νεότερη Παλαιότερη