Φανατικοί της "σοσιαλιστικής τάσης" του ΣΥΡΙΖΑ, που είναι επικεφαλής ο Κουρουμπλής, σήμερα πήγαν και έκαναν μπάνιο κόντρα στην προπαγάνδα της δεξιάς!!!!
Από ότι βλέπετε, είναι καλά απλά λίγο μαύροι αλλά εμείς δεν είμαστε ρατσιστές!
Θυμίζουμε την δήλωση Κουρουμπλή να βουτήξουμε στα κατάμαυρα νερά του Σαρωνικού:
* Η φώτο δεν είναι σημερινή και βέβαια δεν είναι άνθρωποι που έκαναν την μαλακία να μπουν στον Σαρωνικο!
Πηγή:anemosantistasis.blogspot.com
