Μια από τις σημαντικότερες εταιρίες στο χώρο της διαφήμισης, η Bold, γιόρτασε τα 40 χρόνια λειτουργίας της.
Διαβάζοντας περισσότερα για την ελληνική εταιρία που άνοιξε πανιά το Σεπτέμβρη του 1977, ενώ το 1984 εντάχθηκε στο κορυφαίο παγκόσμιο δίκτυο της Ogilvy, συνειδητοποιεί κανείς πόσα σποτάκια της όλα αυτά τα χρόνια κατέκλυσαν την μικρή οθόνη, έγιναν “ύμνος” στα χείλη της παρέας και δημιούργησαν σχολή για μεταγενέστερες διαφημίσεις, τίτλους εφημερίδων και διαλόγους τηλεοπτικών σειρών.
Από το χιτάκι «Κουτί – Κουτί» για γνωστή ελληνική μπύρα, τις απίστευτες μεταμφιέσεις του Χάρρυ Κλυν και τον Λαλάκη τον εισαγόμενο τα πρώτα χρόνια, στα ευφάνταστα σποτ ζυμαρικών των ‘90s , ως το πιο πρόσφατο «σήμα καμπάνα» ή «τα ψιψιψίνια και τα… κοκοψόψαρα»
Αν το σκεφτεί κανείς, το όλο εγχείρημα είναι πέραν από εξαιρετικά δύσκολο και απόλυτα σαγηνευτικό. Μια διαφήμιση πρέπει να ακουμπά στο ευρύ, το κοινώς λεγόμενο, λαϊκό αίσθημα, αλλά να μην είναι κοινότυπη. Οφείλει να διαθέτει σπιρτάδα και εξυπνάδα, αλλά να μην μοιάζει σνομπ, “εξυπνακίστικη”. Κι όλα αυτά σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, την ώρα που άλλοι καλλιτέχνες της εικόνας έχουν λεπτά, ώρες ακόμη ολόκληρες στη διάθεσή τους.
Henniger – Κουτί Κουτί / 1978
Φουντούνια – Συνέδριο / 1980
Dufon – Ρεμπέτικο / 1984
Λαλάκης ο εισαγόμενος / 1985
Βίβα Ζαπάτα / 1990
Pengo – Δράκουλας / 1992
Κορόνα – Τρικολόρε / 1995
ΤΙΜ – Ψύλλου Πήδημα / 1998
Τράπεζα Πειραιώς – Γέροι / 2000
Cosmote – Σήμα Καμπάνα 2005
Γερμανός – Αεροπλάνο / 2010
Cosmote – Hot Dog / 2013 ...