«Το ΙΧ μου βρέθηκε στο κενό όταν κατέρρευσε η γέφυρα -Σαν να είμαι σε ταινία» -Ποδοσφαιριστής περιγράφει πώς σώθηκε - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τετάρτη, Αυγούστου 15, 2018

«Το ΙΧ μου βρέθηκε στο κενό όταν κατέρρευσε η γέφυρα -Σαν να είμαι σε ταινία» -Ποδοσφαιριστής περιγράφει πώς σώθηκε


Ο Νταβίντε Καπέλο ήταν από τους «τυχερούς». Βρέθηκε στο κενό, όταν κατέρρευσε η οδογέφυρα στη Γένοβα. Ομως, σαν από θαύμα, επέζησε από την τραγωδία που κόστισε τη ζωή 39 ανθρώπων.

«Ο δρόμος άρχισε να καταρρέει και άκουσα έναν απίστευτο θόρυβο. Είδα τον δρόμο να καταρρέει και έπεσα μαζί του», περιέγραψε ο πρώην τερματοφύλακας της Κάλιαρι.

«Ημουν αρκετά τυχερός. Δεν ξέρω πώς, γιατί αν δείτε το αυτοκίνητό μου... Δεν λιποθύμησα, πήρα την πυροσβεστική για να τους πω για την κατάσταση και για να με απεγκλωβίσουν. Μετά τηλεφώνησα στην οικογένειά μου», συμπλήρωσε.

«Ένιωσα σαν να έγινε ένα θαύμα. Ηταν σαν να είμαι σε ταινία. Είδα τους διασώστες, την πυροσβεστική... ήταν ένα πραγματικό σοκ. Εχω μπροστά στα μάτια μου την εικόνα του δρόμου που κατέρρευσε. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάτι τέτοιο συνέβη στην Ιταλία», κατέληξε ο Καπέλο.

Πηγή: Guardian

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες