Μαρία Πρωτοπαππά: Δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου πει τι θα κάνω (video) - LOUTRAKI ODUSSEAS BLOG

ΤΙΤΛΟΙ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 26, 2018

Μαρία Πρωτοπαππά: Δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου πει τι θα κάνω (video)


Ολομέτωπη και συντονισμένη επίθεση από τα μέλη της Δημοτικής Αρχής αλλά και τον ίδιο το Δήμαρχο Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων, στο πρόσωπο της Αντιδημάρχου Οικονομικών, Μαρίας Πρωτοπαππά στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, την οποία κάλεσαν να παραιτηθεί.

Από την πλευρά της, η αντιδήμαρχος Οικονομικών, Μαρία Πρωτοπαππά, αφού ξεκαθάρισε ότι δεν έχει έμμισθη θέση ως αντιδήμαρχος και ότι πληρώνεται από την Υπηρεσία της, με χαμηλότερο, μάλιστα μισθό απ' ότι ο μισθός του Αντιδημάρχου, τόνισε "Κύριε Δήμαρχε, τα τελευταία χρόνια έρχομαι περισσότερες φορές από εσάς στο Δημαρχείο. Εσείς δεν έρχεστε και τόσο συχνά. Επίσης, κύριε Δήμαρχε, είναι γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό, δεν μου είχατε αφήσει καμία αρμοδιότητα εκτός του να εγκρίνω ποσά για να αλλαχθούν οι λάμπες στους δρόμους. Έχω 32 χρόνια στην Υπηρεσία μου. Κανείς δεν έχει δικαίωμα να μου πεί αν φοβάμαι να πάω να δουλέψω. Γι αυτό, τα λόγια σας, να τα πείτε αλλού. Το πότε θα παραιτηθώ, θα το κρίνω εγώ και οι άνθρωποί μου. Και έχω εγωισμό και αξιοπρέπεια και θα σταθώ στο ύψος των περιστάσεων, όπως έχω κάνει όλα αυτά τα 16 χρόνια. Δεν επιτρέπω σε κανέναν να μου υποδείξει τι να κάνω".

Μάλιστα, υποστήριξε ότι η συντονισμένη επίθεση που δέχτηκε εντός Δημοτικού Συμβουλίου, οφείλεται στο γεγονός ότι ήταν η μόνη που κατέθεσε συγκεκριμένη πρόταση στο Δημοτικό Συμβούλιο για το θέμα του Spa και το εργασιακό μέλλον των υπαλλήλων, καθώς πρότεινε να διεξαχθεί ένα έκτακτο Συμβούλιο με μοναδικό θέμα το Υδροθεραπευτήριο Λουτρακίου. Συγκεκριμένα, τόνισε "Αν κύριε Δήμαρχε, δεν μπορείτε να διαχειριστείτε όλη αυτή την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, προτείνω να φέρετε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο για να συζητηθεί το θέμα και να καταθέσει ο κάθε ένας από εμάς τις προτάσεις του". Για την ιστορία, η πρότασή της, έγινε ομόφωνα δεκτή από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Δείτε το video:


loutraki365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Οι απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια των άρθρων δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις της ιστοσελίδας μας, το οποίο ως εκ τούτου δεν φέρει καμία ευθύνη. Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πηγή, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.‌‌

Post Bottom Ad

Σελίδες