Ο Δήμαρχος κος Γκιώνης όπως ανέφερε θα ζητήσει να συναντηθεί με τους Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ που δυστυχώς δεν παρευρέθησαν εκτός απο το βουλευτή της Ν.Δ κύριο Δημα....
Στο συμβούλιο αποφασίσθηκε να ζητηθεί η σύμβαση που χει το Ξενοδοχείο και που όπως αρχικά ακούστηκε είναι 4μηνη.... ΟΜΩΣ ... οι πληροφορίες λένε οτι η σύμβαση είναι πάνω απο 7 μήνες και εκτός αυτού αναμένονται να έρθουν ακόμα 200 Λαθρομετανάστες να εγκατασταθούν.
Το ξενοδοχείο είναι χωριτικότητας 380 ατόμων. Εν τω μεταξύ οι Μ.Κ.Ο μαζί με ιατρούς, θα προσέλθουν στο ξενοδοχείο για εμβολιασμούς και λοιπές εξετάσεις ....
atnewsgr.blogspot.com
