Στη διακοπή της υδροδότησης του ξενοδοχείου "Ηλιόχαρη" που από σήμερα και μέχρι το Μάρτιο, θα φιλοξενεί 230 μετανάστες από τη Συρία και το Ιράν, προχώρησε κλιμάκιο του Δήμου.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η διακοπή της υδροδότησης στο ξενοδοχείο, έγινε από τη ΔΕΥΑΛ - Αγ.Θ., καθώς υπάρχει μεγάλη οφειλή της συγκεκριμένης επιχείρησης προς τη Δημοτική Υπηρεσία Ύδρευσης.
Ωστόσο, είναι απορίας άξιο, γιατί αφού υπήρχε οφειλή εδώ και αρκετό καιρό, η διακοπή στην υδροδότηση έγινε σήμερα λίγο μετά την έλευση των μεταναστών.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η διακοπή της υδροδότησης στο ξενοδοχείο, έγινε από τη ΔΕΥΑΛ - Αγ.Θ., καθώς υπάρχει μεγάλη οφειλή της συγκεκριμένης επιχείρησης προς τη Δημοτική Υπηρεσία Ύδρευσης.
Ωστόσο, είναι απορίας άξιο, γιατί αφού υπήρχε οφειλή εδώ και αρκετό καιρό, η διακοπή στην υδροδότηση έγινε σήμερα λίγο μετά την έλευση των μεταναστών.
loutraki365.gr
