Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου
egerssi@otenet.gr
www.egerssi.gr
Όπως σας είχαμε ενημερώσει με το άρθρο μου στις 2 Φεβρουαρίου και με το ρεπορτάζ μου στην Ελεύθερη Ώρα, με τίτλο: Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ …ΤΡΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΠ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΟΠΑΣΟΚ
Πιο συγκεκριμένα το προσφάτως δικαιωθέν από τη Δικαιοσύνη στέλεχος της ΕΥΠ κ. Αθανάσιος Χαϊκάλης, που εδιώχθη άδικα από το καθεστώς των Γιώργου Παπανδρέου – Μιχάλη Χρυσοχοΐδη – Χρήστου Παπουτσή και Κωνσταντίνου Μπίκα και έμεινε σε καθεστώς αργίας για 7 ολόκληρα χρόνια, είχε υποβάλει μηνυτήρια αναφορά στην Εισαγγελία Πρωτοδικών κατά των υπευθύνων της άδικης δίωξής του.
Την 30η Ιανουαρίου 2019, η υπόθεση εισήχθη ενώπιον του ακροατηρίου του Ι΄ Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών… Εμείς όπως σας είχαμε αναφέρει από αυτό εδώ το βήμα ήμασταν εκεί για να παρακολουθήσουμε ακόμα μια “μάχη” μεταξύ αντιδίκων Ελλήνων πρακτόρων σε δημόσια ανοικτά ακροατήρια…
Η συζήτηση έπειτα από αίτημα δύο κατηγορουμένων στο πρόσωπο των συνηγόρων υπεράσπισης αναβλήθηκε για τις 2 Απριλίου 2019. Το ίδιο ακριβώς επαναλήφτηκε και χθες… Αυτή τη φορά ήταν η σειρά του κ. Κ. Μπίκα να ζητήσει αναβολή στο όνομα του δικηγόρου του… Το αίτημα έγινε τελικώς αποδεκτό από την Έδρα και η Δίκη αναβλήθηκε για τις 18 Σεπτεμβρίου 2019. Πάντως ο εκ των κατηγορουμένων πρώην διοικητής της υπηρεσίας κ. Κ. Μπίκας δεν παρέστη αυτοπροσώπως στο ακροατήριο χθες… Επίσης αξίζει να αναφερθεί ότι αρχικά η Έδρα προσδιόρισε τη Δίκη κάπου στα μέσα Δεκέμβρη, όμως έπειτα από την έντονη διαμαρτυρία του συνηγόρου Πολιτικής Αγωγής κ. Γεωργίου Παπατσώρη, ότι η “βαλίτσα” πάει πολύ μακριά η Έδρα αναθεώρησε και ορίστηκε τελικά η 18η Σεπτεμβρίου…
Εμείς θα είμαστε εκεί και θα σας κρατάμε ενήμερους και γι΄ αυτό το ζήτημα.
Tags:
Παναγιώτης Αποστόλου
