Πάτρα: Έκοψαν το ρεύμα σε οικογένεια ανέργων με δύο μωρά - Κάνουν έκκληση για βοήθεια


Έκκληση για βοήθεια κάνει οικογένεια στην Πάτρα που απόψε το σπίτι της βυθίστηκε στο σκοτάδι!

Το χρέος τους προς την ΔΕΗ δεν μπόρεσε να πληρωθεί αφού και οι δυο γονείς που μεγαλώνουν δυο μωρά παιδιά 2 και 3 ετών, είναι άνεργοι.

Ζούν με την σύνταξη της γιαγιάς η οποία δεν φτάνει ούτε για τα απαραίτητα.

Η ΔΕΗ όμως βλέπει μόνο αριθμούς... 1.300 ευρώ χρέος και τους άφησε χωρίς ρεύμα.

Τα παιδάκια απόψε θα πιούν το γάλα τους κρυο και οι γονείς τους αισθάνονται τυχεροί που υπάρχει ακόμη γάλα στο σπίτι...


tempo24news.gr

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Νεότερη Παλαιότερη