Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό των υγειονομικών.
Οι υγειονομικοί της Κορινθίας συγκεντρώθηκαν σήμερα το πρωί έξω από Νοσοκομείο Κορίνθου διαμαρτύροντας κατά της υποχρεωτικότητας και της αναστολής εργασίας τους.
Ζητούμε την κατάργηση του νόμου για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό και την άμεση επιστροφή στις θέσεις εργασίας μας τηρώντας τα προβλεπόμενα μέτρα υγιεινής και κάνοντας τεστ, ακριβώς δηλαδή όπως γίνεται σε άλλες εργασιακές ομάδες και όπως κάναμε με ασφάλεια έως τώρα. Είναι απαραίτητη η παρουσία όλων στο ΕΣΥ και δεν περισσεύει κανένας πόσο μάλλον υγειονομικοί που έχουν εμπειρία στο αντικείμενό τους.
Στηρίζουμε την στάση εργασίας της ΠΟΕΔΗΝ και τα αιτήματα της.











