Όσα είναι ανεμβολίαστα θα είναι υποχρεωμένα να δικαιολογηθούν στους υπολοίπους! Οι εμβολιασμένοι συμμαθητές τους θα τους πετάνε για την «κοινωνική τους ευθύνη»! Και αν χρειαστει θα τα τεσταρουν μπροστα σε ολους!!!
Φανταστείτε τέτοιες εικόνες στα Ελληνικά σχολεία!…Και απο τον Σεπτέμβρη δεν θα γίνονται εγγραφές και δεκτά τα παιδια στα ΣΧΟΛΕΙΑ αν δεν ειναι εμβολιασμένα!!!
