«ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ»! Προσχήματα ΤΕΛΟΣ! Θέλουν ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ


Νέα ρουκέτα στον «αέρα»! Οι τηλέ-ειδικοί ΞΕΣΑΛΩΝΟΥΝ δίχως αύριο!!!


Ακόμα μία «ρουκέτα» εις βάρος της ελευθερίας επιλογής στο να βάλει κάποιος κάτι μέσα στο σώμα του και ειδικά ένα σκεύασμα, το οποίο έχει εγείρει, πανθομολουμένως, επιστημονικές αντιδράσεις και ενστάσεις.

Οι τηλέ-ειδικοί δεν τηρούν πλέον ούτε τα προσχήματα.

Γνωστή ψυχολόγος (άραγε τι σχέση έχουν οι ψυχολόγοι με τα εμβόλια;;;) σε τηλεοπτικό σταθμό ανέφερε ΞΕΚΑΘΑΡΑ πως «δεν είναι προσωπικό δικαίωμα ο εμβολιασμός, άλλα υποχρέωση όλων» των πολιτών.

Επιπλέον, ύμνησε τον πρόεδρο του Παγκόσμιο Ιατρικού Συλλόγου, ο οποίο πρότεινε ΚΑΘΟΛΙΚΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ, συμπληρώνοντας πως εκείνη αυτόν εμπιστεύεται και όχι τον γιατρό της γειτονιάς, ο οποίος, ως γνωστόν, έχει άμεση επαφή με τον ασθενή.

Περαιτέρω λόγια περισσεύουν!

Δείτε το βίντεο:



Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Νεότερη Παλαιότερη