Αυτός ο λαός πάει στην καταστροφή, όλοι χρησιμοποιούν την δήθεν δημοκρατία για να τον κοιμίσουν, και δυστυχώς τα κατάφεραν ,τελικά δεν υπάρχει τίποτα που θα ήταν περήφανος αυτός ο ελληνικός λαός,γιατί απλούστατα δεν υφίσταται
Οί Κύριοι των φαρμακοβιομηχανιών είναι άπληστοι και απύθμενοι και αχόρταγοι.
Έλεγε Ό Τζών Ροκφέλερ Ότι Οί Άνθρωποι θα Παίρνουν τα Δηλητήρια του Για Βελτίωση.
Όπερ και Εγένετο.
Τζών Ροκφέλερ.!
Τα φαρμακεία των Ελλήνων αδειάστηκαν. Στάλθηκαν στην Ουκρανία.... Τώρα έχουμε ελλείψεις φαρμάκων .....καλά να μας κάνουν. Αφού είμαστε κοιμισμένοι
Υπάρχει πράγματι έλλειψη γιατί από τότε που τα ''ανεξάρτητα'' κανάλια άρχισαν να λένε για ελλείψεις και όλοι πήγαν και αγόραζαν μεγάλες ποσότητες από αυτά τα φάρμακα.
Ας πουνε τα καναλια οτι θα υπαρξει ελλειψη π,χ. σε οδοντοκρεμες,χαρτια υγειας,και αν θα βρειτε απο αυτα σε μια εβδομαδα να μου το πειτε...
Χρημα εχουν απειρο (εξαλλου "αυτοι" το δημιουργουν). Η χειραγωγηση τους ενδιαφερει κι η υπακοοη. Συνεχιζουν ακαθεκτοι να προετοιμαζουν το εδαφος για τα χειροτερα..Και ακομα αυτος ο λαος κοιμαται!
Είναι πολλά τα λεφτά... πολλοί οι επιτήδειοι που έφαγαν, έφαγαν και ακόμα δεν χόρτασαν....
