ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ!!! Καπραβέλος: Να μην ανοίξουν τα σχολεία την Δευτέρα


Γύρισαν πίσω την κασέτα και την βάζουν να ξαναπαίξει...

Με μία πρόταση «βόμβα» προχώρησε ο Διευθυντής ΜΕΘ του «Παπανικολάου», Νίκος Καπραβέλος ώστε να υπάρξει δήθεν μεγαλύτερη προφύλαξη από την γρίπη και τις ιογενείς λοιμώξεις που «χτυπά» τα παιδιά.

«Μπορεί να δοθεί παράταση των διακοπών των παιδιών. Να μην ανοίξουν τα σχολεία την Δευτέρα. Υπάρχει έξαρση» ανέφερε ο κ. Καπραβέλος κάνοντας παράλληλα ιδιαίτερη αναφορά στην έλλειψη ΜΕΘ για παιδιά στη χώρα μας.

«Μπορεί να δούμε παιδιά στις εντατικές. Στην Αγγλία τον Δεκέμβριο τα κρεβάτια είχαν καλυφθεί με περιστατικά ιογενείς λοιμώξεις. Η Ελλάδα δεν έχει άλλες κλίνες εντατικής. Η Βόρεια Ελλάδα αναγκάστηκε να στείλει παιδί στο στην Αθήνα» σημείωσε μιλώντας στον ΣΚΑΪ τονίζοντας παράλληλα πως υπάρχουν περίπου 200 ιοί που μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα. Την ίδια στιγμή συμβούλεψε να μην υπάρχει πανικός στους γονείς και να προσφεύγουν στα φάρμακα. «Η καταρροή δεν είναι κάνα τρομακτικό σύμπτωμα» ανέφερε μεταξύ άλλων επαναλαμβάνοντας πως ακόμη δεν έχουμε φτάσει ως χώρα στην κορύφωση του κύματος των ιώσεων.

eurokinissi


Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Νεότερη Παλαιότερη