Λουτράκι: Παραιτήθηκε ο Δημήτρης Βασιλείου / Η επιστολή


Οι λόγοι που τον οδήγησαν στην παραίτησή του - Τι αναφέρει

Μετά την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, οδηγήθηκα στην απόφαση ότι δεν υπάρχει πλέον άλλος τρόπος να εκφράσω τη διαμαρτυρία μου, για την συνεχιζόμενη διαστρέβλωση κάθε δημοκρατικής διαδικασίας στο όνομα της «Κυβερνησιμότητας», εκτός από την παραίτηση.

Σε όποια αντίθετη άποψη ή πρόταση θέλησαν να εκφράσουν οι δημοτικές παρατάξεις της Αντιπολίτευσης στα χρόνια που πέρασαν, η Δημοτική Αρχή κώφευε και έπαιρνε «ομόφωνες» αποφάσεις για όλα τα οικονομικά θέματα ακόμη και με ελάχιστες δικές της ψήφους.

Απηυδησμένος και από την αλαζονική στάση της δημοτικής αρχής, η οποία ας μην ξεχνάμε ότι προτιμήθηκε μόλις από έναν ψηφοφόρο στους πέντε του εκλογικού σώματος, είδα ότι η παραίτηση είναι μονόδρομος.

Η Δημοτική Παράταξη “Ώρα για δράση”, θα συνεχίσει να ασκεί τα καθήκοντά της και να ελέγχει τη Δημοτική Αρχή, με επικεφαλής τον Δημοτικό Σύμβουλο Βασίλειο Βασιλείου, ενώ την κενή θέση στο Δημοτικό Συμβούλιο, θα καλύψει ο πρώτος επιλαχών, Ζάχος Αγκιστριώτης.

Προσωπικά, δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσω να συμβάλλω τόσο στη λήψη αποφάσεων από τη Δημοτική μας Παράταξη, αλλά και εν γένει να προσφέρω στα τοπικά δρώμενα, με γνώμονα πάντα το κοινό καλό και το συμφέρον του Δήμου.

«Πνίγεσαι όχι αν πέσεις στο ποτάμι, αλλά αν παραμείνεις βυθισμένος σε αυτό…» (Πάολο Κοέλο).

9/1/2023

Δημήτρης Βασιλείου

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Νεότερη Παλαιότερη