Πέμπτη, Ιουνίου 06, 2024

2η αθώωση Αντωνιάδη μετα απο 5 πράξεις αρχειοθέτησης και 3 απαλλακτικά βουλεύματα


Σε μια ακόμη Δικαστική μαχη ο Δικηγόρος Νικος Αντωνιάδης βγήκε αληθινός..Η Κυβερνητική Εγκληματική Οργάνωση οπως την ονομάζει δεν μπόρεσε ούτε αυτή τη φορα να τον “καθαρίσει” Διέγερση σε ανυπακοή Διασπορά Ψευδών ειδήσεων κ.α κατηγορίες τις κερδίζει μια μετα την αλλη αποκαλύπτοντας την μεγαλύτερη απάτη στην Ιστορία της ανθρωπότητας με τον Κορωνοιό και το πρωτόκολλο Θανάτου στα Νοσοκομεία -Κολαστήρια..

ΠΕΝΤΕ πράξεις αρχειοθέτησης, ΤΡΙΑ απαλλακτικά βουλεύματα, ΜΙΑ αθωωτική απόφαση και ακόμη μια αθωωτική χθες ..Συνολο ΔΥΟ!!!

Με την 2η αθωωτική το κουβάρι της μεγαλύτερης απάτης στην ιστορία του Ελληνικού έθνους θα ξετυλίγεται μπροστά τους… Οι αποκαλύψεις εγιναν στην ίδια αίθουσα…

Ο ιδιος εγραψε:

NIKOΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ: Α Θ Ω Ο Σ ! Ξ Α Ν Α ! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΚΗ ΘΡΙΛΕΡ ! ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΙΚΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ! ΤΗΝ ΣΥΝΕΤΡΙΨΑ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ , ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΦΕΤΕΣ , ΕΙΠΑΝ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ , ΚΑΙ ΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ !

Ο Εισαγγελέας της έδρας ήταν αυτός που όταν το 2020 ήταν στο κτίριο 16 είχε φρενάρει τα περιπολικά με τους αστυνομικούς που είχαν πάει να φορέσουν χειροπέδες στον Νίκο Ευαγγελάτο για την ακτινογραφία του 2015 που την παρουσίασε για ακτινογραφία του 2020 για να τρομοκρατήσει τον κόσμο.

Στα μισά της δίκης “θυμήθηκε” ότι τον είχα καταγγείλει δημόσια τότε για την προστασία στον προπαγανδιστή και δήλωσε αποχή. Απορρίφθηκε η δήλωσή του, έμεινε στη δίκη και στην πρότασή του έκανε το άσπρο μαύρο για να διασώσει την “τιμή” της ομάδας των επίορκων που με έστειλε κατηγορούμενο. Η απάντησή μου ήταν καταιγιστική. Οι τρεις εφέτες ΟΜΟΦΩΝΑ του είπαν ΟΧΙ…

“Εγώ, το χρέος μου στην πατρίδα μου και στους συνανθρώπους μου το έχω κάνει. Και μόνο η βοήθεια που έδωσα σε τόσους ανθρώπους να ξεφύγουν από τη μέγγενη των κολαστηρίων και να σωθούν, με έφερε κοντά στο Θεό. Οι μοναδικές φορές που «έσπασα» σε αυτή την τρομακτική διαδρομή της μάχης ήταν όταν άνθρωποι που θα μπορούσαν να ήταν οι γονείς μου, με ευχαριστούσαν με ξεψυχισμένη από τον τρόμο που βίωσαν φωνή γιατί τους έσωσα τη ζωή ή όταν διαβάζω τις ιατροδικαστικές εκθέσεις που δικαιώνουν τις ψυχές των αδελφών μας.

Αλλά ακόμα περισσότερο, όταν δεν κατάφερνα να σώσω ανθρώπους που χάθηκαν στα κολαστήρια. Θα το φέρω βάρος στη ψυχή μου μέχρι το θάνατό μου και ας μην ήταν δικό μου φταίξιμο. Ίσως σε άλλους, όλο αυτό να αρκούσε.
Για μένα όμως δεν είναι αρκετό, γιατί έχω μία αποστολή. Και η ιερή αυτή αποστολή είναι να φτάσω αυτό που άρχισα την 26η Απριλίου 2020 μέχρι το τέλος. Και αυτό θα κάνω. Μέχρι το τέλος για το τέλος, υπέρ πίστεως και πατρίδος.

Θέλει ἀρετήν καί τόλμην ἡ ἐλευθερία…”

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ

ΝΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ: Η χθεσινή αθώωση πρέπει να σας πω ότι ήταν και η πιο δύσκολη και τελικά η πιο σημαντική από όλες τις απαλλαγές μου μέχρι σήμερα.

Κατ’ αρχάς, πριν σας εξηγήσω τους λόγους για τους οποίους η χθεσινή απαλλαγή μου ήταν η πιο σημαντική, θα σας πω κάτι που μοιάζει απίστευτο. Η δίκη αυτή όπως ξέρετε έγινε στο Β΄ Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Αθηνών, εκεί δηλαδή που έγινε και η δίκη της διασποράς ψευδών ειδήσεων. Η πρώτη αθώωση. Οπότε ξεκίνησε στην ίδια αίθουσα στον δεύτερο όροφο του κτιρίου του Εφετείου στην οδό Λουκάρεως. Την Δευτέρα, 3 Ιουνίου, η δίκη διακόπηκε για χθες, 4 Ιουνίου. Σε άλλη αίθουσα.

Ξέρετε ποια ήταν αυτή η άλλη αίθουσα στον ίδιο όροφο;

Ήταν εκεί που άκουσα το θριαμβευτικό “ΑΘΩΟΣ” το 2011, στην πρώτη φορά που βρέθηκε κατηγορούμενος σε μία ακόμα μάχη απέναντι στο πανίσχυρο δικαστικό σύστημα. Τότε που για να σώσω τους ανθρώπους μου από προγραμματισμένες προφυλακίσεις στον πόλεμο που γινόταν στον χώρο του ιατρικού εξοπλισμού, είχα μηνύσει τρεις ειδικούς ανακριτές, τέσσερις αντεισαγγελείς Αρείου Πάγου και τον ίδιο τον τότε εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, ο οποίος παρήγγειλε και τον ποινικό έλεγχό μου για κατ’ εξακολούθηση ψευδή καταμήνυση ανώτερων και ανώτατων εισαγγελικών και δικαστικών λειτουργών.

Αθωώθηκα ομόφωνα από το Α΄ Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Αθηνών με όλους τους εισαγγελείς και τους δικαστές που είχα μηνύσει να είναι τότε ακόμα εν ενεργεία.

Και ΠΑΛΙ και τότε με καταδικαστική εισαγγελική πρόταση.

Για να καταλάβετε λοιπόν για τι μιλάμε εις ό,τι αφορά στην χθεσινή δίκη και πόσο ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ήμουν να γίνει η δίκη αυτή, αρχής γενομένης από τη μη άσκηση προσφυγής κατά του κατηγορητηρίου όταν αυτό μου επιδόθηκε πριν από κάτι μήνες, ακούστε τι συνέβη στην αρχή της διαδικασίας.

Εγώ στα χέρια μου είχα το κατηγορητήριο (κλητήριο θέσπισμα) ΧΩΡΙΣ κατάλογο αναγνωστέων. ΔΕΝ υπήρχαν ούτε μάρτυρες ΟΥΤΕ αναγνωστέα. Ούτε ΚΑΝ δηλαδή τα επίδικα δημοσιεύματα ΟΥΤΕ οι Κ.Υ.Α. που εγώ δήθεν είχα διεγείρει σε ανυπακοή σε αυτές. Το ανέφερα αυτό στην αρχή της διαδικασίας και είπα στο δικαστήριο να μην …ανησυχεί γιατί θα τα καταθέσω εγώ αυτά μαζί με όλα τα υπόλοιπα έγγραφά μου.
Τότε ο πρόεδρος μου είπε “μα στο κλητήριο θέσπισμα που έχουμε εμείς, ΥΠΑΡΧΟΥΝ αναγνωστέα”.
Του δείχνω αυτό που επιδόθηκε σε εμένα και έγινε …πανικός.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ο εισαγγελέας της έδρας πήγε να το …δικαιολογήσει αναφέροντας ότι …είθισται να γίνεται, δηλαδή είθισται να επιδίδεται στον κατηγορούμενο …γυμνό το κατηγορητήριο και να συμπληρώνεται με τους μάρτυρες και τα αναγνωστέα …μετά την επίδοσή του στον κατηγορούμενο.

Απίστευτα πράγματα.

Του λέει ο πρόεδρος “καθόλου δεν είθισται αυτό” και ότι σε κάθε περίπτωση δημιουργείται ακυρότητα.
Τότε ο εισαγγελέας γυρίζει σε εμένα και με …αγωνία (μη χάσει τη συνέχεια και την καταδικαστική πρόταση που είχε προετοιμάσει να κάνει) μου λέει “είναι όμως σχετική ακυρότητα, μόνο αν την προβάλει ο κατηγορούμενος”.

Και τότε εγώ, προς γενική έκπληξη των δικαστών της έδρας, απαντώ:

“Δεν άφησα ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ να φτάσει αυτή η υπόθεση στο ακροατήριο ΜΗΝ ΑΣΚΩΝΤΑΣ προσφυγή όπως έκανα στην …δίδυμη υπόθεση της διέγερσης σε ανυπακοή και πάλι, για τις μάσκες στα σχολεία και πάλι, όπου εκδόθηκε το διθυραμβικό για τη νομική δράση μου αμετάκλητο 360/2024 βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών, για να προβάλω τώρα ακυρότητες”.

Ώστε η δίκη ξεκίνησε κανονικά, ενώ με μία απλή ένσταση, σε ένα λεπτό γυρνούσα σπίτι μου με μία ακόμα απαλλαγή.

Και αφού συνέτριψα το στημένο κατηγορητήριο και τίναξα στο αέρα την ανύπαρκτη διέγερση που φαντασιώθηκε το δίδυμο των εισαγγελέων που διαστρέβλωσε αυτά που έγραφα στις επίδικες δημοσιεύσεις και έκανε κυριολεκτικά το άσπρο μαύρο, και ξεδίπλωσα μέσα σε μία ώρα όλη την απάτη, καταθέτοντας ακόμα και τις ιατροδικαστικές εκθέσεις της φρίκης στα κολαστήρια, και βεβαίως τις δέκα απαλλαγές μου έως εκείνη την ώρα, ο εισαγγελέας σηκώθηκε να προτείνει.

Έκανε το άσπρο μαύρο και πρότεινε την καταδίκη μου. Αλλά για την πρόταση αυτή θα κάνω ξεχωριστή δημοσίευση γιατί έχει τεράστιο ενδιαφέρον, όπως βεβαίως και η κατάρριψή της από εμένα, η οποία οδήγησε στην ομόφωνη αθώωσή μου και την συντριβή της απέλπιδας προσπάθειας της ομάδας των εισαγγελέων που με στοχοποίησε, την τιμή της οποίας ο εισαγγελέας ξεκάθαρα επιχείρησε να διασώσει με την από κάθε άποψη απαράδεκτη πρότασή του.

Ήταν η χθεσινή αθώωση μία τεράστια νίκη, και αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στην στάση του εισαγγελέα της έδρας.

Γιατί ο Θεός παίζει περίεργα παιχνίδια όταν θέλει να σταλούν μηνύματα…θα επανέλθω.Προς το παρόν πέφτω με τα μούτρα στη δουλειά.

Γιατί η άμυνα στις εναντίον μου επιθέσεις του συστήματος είναι το ένα σκέλος της μάχης αυτής.
Το άλλο και ουσιαστικότερο είναι οι ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ εναντίον του συστήματος, το οποίο εν προκειμένω όπως έχω πει πάρα πολλές φορές ενήργησε και εξακολουθεί και ενεργεί ως κατά κυριολεξία εγκληματική οργάνωση.

Αυτά λοιπόν προς ώρας για τον χθεσινό θρίαμβο.


Οι δημοσιεύεις απηχούν απόψεις των αναγνωστών και η σελίδα ουδεμία ευθύνη φέρει.Εάν βρεθούν τύπου δημοσιεύσεις ψευδής θα διαγράφονται άμεσα!.