«Χαράτσι» για 2,2 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και μηχανών


Το «ραβασάκι» της εφορίας θα παραλάβουν προσεχώς 2,2 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και μηχανών οι οποίοι είτε δεν έχουν περάσει τα οχήματά τους από ΚΤΕΟ, είτε τα έχουν ανασφάλιστα.


 Τα ποσά που πρέπει καλούνται να πληρώσουν κυμαίνονται από 150 έως 650 ευρώ συνολικά.
Για όσους δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ το πρόστιμο είναι 150 ευρώ.

Για εκείνους που δεν έχουν ασφάλεια το πρόστιμο είναι 250 ευρώ και στην περίπτωση που δεν πληρώσουν μέσα σε διάστημα 8 ημερών από τη στιγμή που θα λάβουν το ειδοποιητήριο το πρόστιμο διπλασιάζεται στα 500 ευρώ.

zougla.gr

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...

Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.


Νεότερη Παλαιότερη