Σε κάθε περίπτωση στόχος είναι η καταβολή τους να γίνει πριν το Πασχα (16 Απριλίου), ώστε να «πιάσει τόπο» το βοήθημα.
Την Α΄δόση από τα επιδόματα θα λάβουν όλοι οι ως τώρα δικαιούχοι ενώ οι νέοι δικαιούχοι θα πρέπει να περιμένουν την υποβολή του νέου εντύπου Α21 μέσω του TAXISnet.
Σε κάθε περίπτωση αναμένονται επίσημες ανακοινώσεις από τη διοίκηση του ΟΓΑ.
aftodioikisi.gr
