Τρίτη, Δεκεμβρίου 26, 2017

Αποτυχημένη απόπειρα τρομοκράτησης στον Τάσο Καραγιώργο από ασφαλίτες


Αποτυχημένη απόπειρα τρομοκράτησης στον συντονιστή του κινήματος ΑΛ.ΑΝΥ.Α Τάσο Καραγιώργο από ασφαλίτες

Τι καταγγέλλει ο ίδιος:

ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ''ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ'' ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ.

Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι το γεγονός οτι όχι μόνο δεν ασχολήθηκε κανείς (από τους καμμιά δεκαριά μπάτσους που έφτασαν στο σημείο του τροχαίου όταν εγώ ήδη ήμουν στο νοσοκομείο έπειτα από μια σφοδρή σύγκρουση με ένα λεωφορείο 30 τόνων), με τον οδηγό του λεωφορείου που αφού υπήρχε τραυματισμός, κανείς δεν τον ενόχλησε και μάλιστα τον άφησαν να φύγει άνετος.

Παράλληλα όμως, δεν άφησαν τον γερανό της ασφαλιστικής μου να μεταφέρει το αυτοκίνητο στο σπίτι μου με την δικαιολογία ''ότι ήταν κλεμμένο'', ασκώντας μάλιστα τρομοκρατία σε δικούς μου ανθρώπους που είχαν μείνει στο σημείο για να πάρουν το αυτοκίνητο. Αργότερα και ενώ βγήκα από το νοσοκομείο, ήρθε στο σπίτι μου ασφαλίτης (αυτός που είχα το επεισόδιο πέρσι στο ειρηνοδικείο Νίκαιας και βλέπετε στη φώτο) για να με οδηγήσει στο τμήμα Νίκαιας να καταθέσω για...''το κλεμμένο αμάξι μου''.

Εκεί βρίσκοταν οι δύο μπάτσοι του περιπολικού που ήταν στο τροχαίο και ο διοικητής που ''με υποδέχτηκε με δήθεν φιλική διαθεση'' αφού πρώτα όταν μπήκα στο τμήμα έλεγε σε άλλους μπάτσους, ναι αυτός είναι τον θυμάμαι από τις φωτογραφίες.

Επειτα από δυο και πλέον ώρες και αφού ακολούθησε ένας τραγέλαφος με τους μπάτσους να προσπαθούν να βρουν μια αιτία να αποδείξουν ότι το αμάξι είναι κλεμμένο και παρά τα έγγραφα που είχα μαζί μου και δεν επιδέχοταν αμφισβήτησης, ''κατόρθωσα να αποδράσω'' στεναχωρώντας προφανώς τους Κλουζώ και τους ροζ πάνθηρες που είχαν αναλάβει εργολαβία την πάση θυσία απόδειξη της ενοχής μου που δεν τους βγήκε.

Προφανώς το θέμα δεν είναι τόσο απλό και η περιπέτεια δεν ήταν τόσο τυχαία όσο φαίνεται.
Εχει ψωμί και την άκρη θα την βρω.

Διαβάστε σχετικά:








anemosanatropis
Οι δημοσιεύεις απηχούν απόψεις των αναγνωστών και η σελίδα ουδεμία ευθύνη φέρει.Εάν βρεθούν τύπου δημοσιεύσεις ψευδής θα διαγράφονται άμεσα!.