«Είσαι ξύπνιος; Έχεις έκπτωση -20% σε προϊόντα μας», λέει η «έξυπνη»… διαφημιστική καμπάνια της πολυεθνικής, που ρίχνει «τυράκι» σε «ξύπνιους» καταναλωτές, τους οποίους καλεί να πάνε στα καταστήματά της στις 7 το πρωι. Στην πραγματικότητα η καμπάνια απευθύνεται σε εργαζόμενους του κατασκευαστικού κλάδου (αφού η έκπτωση ισχύει για οικοδομικά υλικά) τους οποίους καλεί να προστρέξουν να ανατρέψουν τα ωράρια εργασίας των συναδέλφων τους.
Πρόκειται για την απόλυτη ανατροπή της σχέσης οικογενειακής – επαγγελματικής ζωής και απορρυθμίζει πλήρως τον οικογενειακό προγραμματισμό των εργαζομένων. Στην πραγματικότητα, με το έτσι θέλω, αποφασίζουν βλαπτική μεταβολή της εργασιακής σχέσης, κόντρα στα συμφωνημένα και παγιωμένα πλέον ωράρια, αλλά και τις ατομικές συμβάσεις εργασίας. Αυτές οι εργοδοτικές διαταγές αγρύπνιας που επιχειρεί να επιβάλει η πολυεθνική δεν πρέπει να περάσουν. Στην Ελλάδα της Δημοκρατίας και της Ευρώπης, ο κοινωνικός διάλογος -βασικό συστατικό για την εμπέδωση κοινωνικής ειρήνης και συνεννόησης- δεν πρέπει να υπονομεύεται.
Αλήθεια, ποια είναι η αντίδραση της πλειοψηφίας του ΔΣ του Επιχειρησιακού Σωματείου Εργαζομένων; Έχει προηγηθεί διαβούλευση και συμφωνία για κάτι τέτοιο; Το αποδέχονται; Ενημέρωσαν την Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας, της οποίας είναι μέλη;
Η ΟΙΥΕ και τα σωματεία – μέλη της πρέπει να κινηθούν άμεσα στην κατεύθυνση της καταδίκης και της ανατροπής τέτοιων αντεργατικών συμπεριφορών.
Το Υπουργείο Εργασίας οφείλει να παρέμβει άμεσα και να απαιτήσει την απόσυρση αυτής της απόφασης.
Σήμερα η ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ, αύριο ΟΛΟΙ.
Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ των «ΕΝΩΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ»
en-erga.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε αφήστε το σχόλιό σας...
Tο loutrakiodusseas.blogspot.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.